Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Wallström - 9 april 2009 23:10

Det va verkligen ingen direkt värme ute, men grillen åkte igång så fort kalle kom hem från Jobbet.

Grillad fläskfile och grillad potatis, ris till barnen!

Blev dock ingen Siep Brothers ikväll då vi ALLA va för trötta!

Av Wallström - 9 april 2009 13:28

1. Hur lång är du ?

168cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Ja ingen aningen.

3. Vad pluggar du ?

Pluggar inte.

4. Har du långt hår ?

Ja det har jag.

5. Vilken hårfärg har du ?

Mellanblondt

6. Sminkar du dig ?

Ibland.

7. Har du haft sex senaste månaden?

Nej

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Röda

9. Har du kysst någon idag ?

ja det har jag:-)


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

Ja!

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

Mamma är bäst!

3. Hur många syskon har du ?

4 stycken

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?

Hmm kan det ha vart Hej då kanske?

5. Hur många ställen har du bott på ?

Oh hm, runt 13-14 stycken.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Pappa.

7. Vilken familjemedlem är snällast ?

Mamma

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Ingen aning.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

Häromdagen

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Några år sen hos Mag

3. Har du kysst nån kompis ?

Ja det har jag..

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

Ja

5.Vem har du varit kompis med längst ?

Mag

6. Vem känner dig bäst?

Jenny

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

Inte att jag hatade den, men att jag inte tyckte den va så snygg - JA

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Nää.


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

Ja

2. Klä dig annorlunda?

Ja

3. Vara dig själv ?

Ja

4 Fisa inför din pojk/flickvän?

Ja

6. Pierca dig ?

Ja

7. Ha sex på offentlig plats ?

Skrattar, been there done that!

8. Vara omogen ?

Ja

9. Äta småkryp ?

BLÄÄ


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

As längesedan.

2. När var du på semester senast ?

Förra sommaren.

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Lila/rosa

4. Är ditt hår tråkigt ?

MMMMM

5. Vem såg dig naken senast ?

K

6. Hur ofta duschar du?

Oftast varje dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?

När jag inte orkar va vaken längre gissar jag på!

Av Wallström - 9 april 2009 13:11

Har precis frusit in en full "big pack" glass låda full med Kärleksmums, tänkte baka något mer idag, imorgon skall det bli rulltårta som vi ska ha på påsk som påskbakelser. Men idag, hmm, e sugen på vanliga bullar fast med marsankräm i istället för kanel, mina barn är mer förtjusta i det..

Vi håller alla tummar och tår här hemma att vi skall kunna köra en grillning när K kommer, men der ut som om det mulnar på igen.

Av Wallström - 9 april 2009 12:58

Ikväll skall vi försöka få barnen att somna någorlunda i tid, jag har planerat att vi ska kika på film Step Brothers, skulle ha sett den länge men det har ju bara inte blivit av. men idag tycker jag det är dags...

Av Wallström - 9 april 2009 09:21

Kalle sådde dill, Ruccolasallad, och Persilja i förra veckan och nu börjar det att komma upp..kul.. Och så även solen, jag faktiskt, den har börjat bryta igenom här nu, så jag skall faktiskt gå ut och börja göra klart rabatten så det bara är till att börja plantera blommor sedan!

OCH förhopningsvis blir det ju då också GRILLNING, kan säga att barnen är överlyckliga, Cecilia älskar grillat och har sett fram imot detta ett bra tag. Bara hoppas K kommer hem i tid idag med runt 16:30:-)

Av Wallström - 9 april 2009 08:02

Ja jag hade tänkt börjat göra det till Cecilia som en fördelsedagspresent, men när jag kollade priserna va ju dem lite ologiska!

4 nr för 99kr + present - helt okej liksom, men vill ju att prenumerationen skall vara lite längre än så dock! MEN blev mkt dyrare.. Nästa va, 13 nr för 429 kr ?!?! utan PRESENT! Brukar det inte ungefär va samma pris om man köper fler eller t.o.m billigare, men nä inte här, här blir det dyrare!


Av Wallström - 9 april 2009 07:48

Vaknade när K skulle åka idag, tittade ut, hoppades på sol - men ICKE! Men tog fram fläskfile ändå, vi har ju planerat att GRILLA, men funkar det inte sedan får vi ju ta den i ugnen istället...

Men är det bara här det är kasst väder eller? Tycker alla skriver att det är så skönt och att solen lyser, här lyser den bara med sin FRÅNVARO.

K nappade på hyll iden när jag visade det igår så det är nästa projekt här..skrattar..


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards