Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Wallström - 8 april 2009 20:35

När K kom hem fick han lite mat och sedan gick vi alla till affären igen, köpte ingridenser för att baka lite. Började baka kärleksmums, när jag helt plötsligt vek mig dubbel av smärta, började krampa i magen så det va nåt fruktansvärt. Blev liggandes i nästan 30 min, och min älskling satt med mig hel tiden, tack K. Fick en voltaren sedan släppte smärtan NÄSTAN helt, vet inte vad det var, men ONT SOM F*N gjorde det verkligen. Sedan upp på benen och så gjorde vi klart kakan tillsammans, IDAG skall jag faktiskt unna mig att njuta av en bit så fort Kalle kommer ur duschen. Vi har bäddat framför tv:n och skall somna tillsammans där!

Ha en trevlig kväll allesammans!

Av Wallström - 8 april 2009 16:33

Ja nu är nog hyllplansskisserna klara, pratade med K förut och han tyckte det lät som en bra ide så jag skall visa han ikväll och så skall vi se om det kan bli en hylla i helgen..:-) Kan va skönt att få bort lite filmer och böcker och sådant som just nu bara ligger på hennes golv.

Vi begav oss till affären förut medans det va uppehåll här, skrattar, men han ju inte komma långt förrens det började vräka ner igen, men som tur är så torkar man ju ganska så snabbt!

Nu sitter vi och väntar på att middagen skall bli klar, står lasagne i ugnen, smask, med en god sallad till!


Av Wallström - 8 april 2009 13:13

Har suttit en bra stund nu och inte gjort något nyttigt alls känns det som, barnen leker så bra för tillfället så jag satte mig framför datan. Hamnade på den ena efter den andra av kändisbloggar, Pernilla Wahlgren, Anna Book, Hanna Graaf, Mari Picasso  mm..

Hade behövt gå och handla lite, men regnet står som spön i backen så har ingen som helst lust att ge mig ut över huvudtaget.

Har gjort det mesta som går att göra nu, tvättmaskinen är i fullgång, all disk är diskad, kläderna vikta, golven avtorkade, så ja man har kanske rätt att sitta lite;) Sitter och funderar på att bygga en egen hylla till Cecilias rum, skissade lite på det men får se om det kan bli något, kollade vad vi hade i källaren och fick några ideer. Men så jag ville ha det först blev 10 ynka cm för långt för just den väggen, lite surt!

Av Wallström - 8 april 2009 09:36

När Kalle kom fick han mat så han fick lite ny energi;) Och sedan lastade vi all bröte i bilen och så drog han iväg till tippen och kastade allt, så nu är skiten borta från gården också. Där allt skräp låg började vi gräva en rabatt i går, va meningen jag skulle fortsätta sedan idag men just nu är det rålkallt ute så får se om det blir finare sedan eller om jag får fortsätta imorgon. Va meningen vi skulle ha grillat idag, vi laddade med 3 stycken fläskfileer igår för helgen, men då Kalle kommer hem sent och det är kasst väder ute så får det vänta tills nån annan dag! Bara hoppas att det blir fler fina dagar denna veckan.


Av Wallström - 8 april 2009 09:31

Ja jag försökte ialla fall hålla mig sysselsatt hela dagen. Eftersom kalle ville jag skulle pusha han så han blev klar där uppe, bestämde jag mig för att bära ut alla bräder och skit på övervåningen. Vet inte riktigt hur många turer det blev upp och ner men nu är det UTE! 

Av Wallström - 8 april 2009 09:26

Blev sura miner igår då K ringde vid 17:15 och sa att hela hans grupp stått i nästan 2 timmar i onödan utanför där dem skulle göra läkarkontrollen, han som skulle göra det hade inte kunnat komma. Och dem hade fått sluta strax efter 1 igår KUUUULL - NOT. Nä så han va inte hemma förrens vid 18-tiden igår när han kunde vart hemma redan innan 16 då:-( Nä då fick dem samma tid idag istället så han lär inte va hemma innan 19 ikväll heller.. Mkt tid man får tillsammans liksom, och jag förstår ju att han är trött när han kommer..Så lite surt vart det igår från alla håll!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards