Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Wallström - 13 april 2009 21:26

Vi har precis kommit hem efter att ha varit och handlat, åkte in till Mariestad och handlade, blir lite billigare så när man skall stor handla. Hemfärden blir inte ännu, ingen ville åka hem, och Kalle ville inte att vi skulle åka, så det blir på fredag istället.

Imorgon kommer vi dock va själva hela dagen då Kalle och en kompis skall åka och fiska, men han har lovat att komma hem med LAX;) skrattar ja vi får väl se om det blir en egen fiskad eller om han får köpa med sig en på vägen hem:-)

Av Wallström - 13 april 2009 11:56

Ja jag somnade nog redan 19:30 igår kväll, vi var ute exakt hela dagen, efter Loppisen så började jag plantera blommor och fixa ut. Medans Kalle fixade med uteplatsen, den börjar bli klar, bara ute möbler som fattas nu då;) Det blev grillning igår med, fläskfile med en potatisgratäng till, mumsigt värre, men medans vi satt och åt kom det besök. En kompis till Kalle med sin dotter som va 5 år, så barnen fick en lekkomips en nån timma, precis när dem skulle åka ringde kalles föräldrar och ville komma ner en stund. Jag ställde mig och tvättade bilen när dem hade åkt, men slutade i vattenkrig! Jag fick den tryckande strålen rätt i ögat från bara ca 10 cm avstånd, så va bara för  mig att gå in, kunde inte se på det ögat på hela kvällen och fick en kolossal huvudvärk, men tog nog inte mer än 20 min så sov jag för natten!

Av Wallström - 13 april 2009 07:17

TACK SNÄLLA FÖR DENNA FINA AWARD JANET!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards