Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Wallström - 10 april 2009 23:25

Vi har haft det så jäkla bra idag, har vart underbart skönt väder, vi har nästan vart ute hela dagen allihopa. När vi kom hem från affärerna förut bestämde vi oss för att dra igång grillen, lite korv med bröd och skivad potatis grillade vi!

Sedan påtade vi i trädgården lite till, men behgövde ett vattenpass för att få plattorna vi skall lägga någorlunda raka. Så K's kompis och fru va snälla och gick hit med ett. Men vi får fortsätta imorgon, ville in och se så ska det låta, barnens favoritprogram, dock somnade dem mot slutet. Jag ska ärligt säga att jag slocknade ganska tidigt med, runt 22 tiden, för mycket frisk luft blir man trött av;)

Av Wallström - 10 april 2009 16:17

Åkte in till Mariestad för att handla, hamnade först på "Karlsson" handlade dock inte mycket där, blev ett barbie ägg och ett byggare bob ägg, sen några klubbor och tablettaskar att ha i påskägget. Vi tittade efter blommor att ha ute i trädgården, men det va väldigt utplockat och dem få som fanns va nästan ruttna ju,,trist..

Sedan blev det storhandling på Coop Extra, dock inte så mycket påskmat då vi inte skall va hemma och äta det, vi skall upp till Kalles föräldrar så tyckte vi inte det va nån ide att vi köpte och fixade här hemma!


Av Wallström - 10 april 2009 11:15

Helt underbart väder, har varit ute och grejat med trädgården i flera timmar, rensat ogräs, tagit bort en rabatt, gjort en ny rabatt, lagt plattor.. Ja vi har verkligen hunnit med en hel del, och alla tillsammans har vi hjälåts åt. Men nu är dags att hoppa in i duschen och så åka och handla innan alla affärer stänger!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards