Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Wallström - 15 april 2009 23:15

Blev en lång kväll idag! Efter maten va vi alla ute, Cecilia lekte med en kompis, Sebastian lekte i sandlådan och vi kollade rabatterna och bara njöt av solen. Sedan blev det en lugn kväll framför tv:n, unga mödrar, och Room service, på Room service var det dock inget som inspirerade mig!

Vissa sussade gott ;)

Av Wallström - 15 april 2009 15:26

Här är i väntan på att jag skall bli klar med maten, vi har varit ute i flera timmar, barnen har hjälpt till med rabatterna, men tröttnade ganska fort. Så vi spelade sedan lite fotboll, innan dem sprang iväg och hittade på en ny lek. Märks verkligen hur bra dem mår när dem kan va ute så mycket.

Av Wallström - 15 april 2009 10:30

Fick en kommentar angående mitt inlägg om min rädsla/fobi för spindlar.


Hej!

Min man var helt gaaalet rädd för spindlar! När vi flyttade upptäckte vi att det fanns MASSOR av stora svarta spindlar i källaren. Eftersom han inte för allt smör i småland vill slå hjäl dem (väldigt snäll man) så fick jag gå före och plocka bort spindlarna.

Men så kom han på en smart sak (jag trodde inte det skulle fungera) han gav dem namn.

sen hälsade han på Roger, Pelle, Carina, Sonja och allt vad de hette. Det hjälpte faktiskt, det tog lite tid men det är mycket bättre nu. Fast han kan fortfarande inte sova om det finns en spindel i sovrummet!

av maria den 15 april 2009 kl 08:03


TACK FÖR TIPSET! 

Det kan ju vara värt att testa ialla fall, jag är nog villig att prova det mesta, jag är ju så jävla sjukt rädd för dem så det finns inte!

Av Wallström - 15 april 2009 10:22

Har precis suttit och glott på det senaste avsnittet av 90210, det nya när Tori Spelling - Donna återvänder.. Va ett riktigt kasst avsnitt måste jag säga, men ändå kul att se när dem "gamla" kommer tillbaka. Dock blir det ALDRIG samma gamla beverly hills!

Av Wallström - 15 april 2009 07:36

Japp det här är våran middag för idag:-) Vi hoppas på att vädret kan klarna upp så vi kan grilla den ute, men annars får det ju bli inne i ugnen, funkar ju kanon det med;)

Av Wallström - 15 april 2009 07:30

Ja tyvärr blir det ingen vägning idag heller, eller tyvärr, jag är nog ganska glad för det, har levt slarvigt under påsk ju..ler..Men igår började jag bli nyttig igen och nu skall det fortsätta så. Gissar på att jag säkert gått upp nåt kg sedan sist, men det får vi se nästa vecka när jag har tillgång till vågen. Bara att ta nya tag och börja om, känner mig motiverad, och inte direkt missnöjd, jag har ju njutit av en underbar påsk med mina nära och kära ju!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards