Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Wallström - 18 april 2009 10:01

Vi skulle ju åkt hem till u-a redan igår, men det blev dock inte så.. Men nu är det snart dags, skall steka varsin omelett och äta här först, sedan skall vi packa ihop allt som måste med hem! Har INGEN som helst lust att åka, men som sagt vi är tvugna.

Hoppas de är lika fint väder hemma i u-a som de ser uta att vara här, hade tänkt vi skulle fixa med oss en picnic och sätta oss vid havet om det är sol

:-)) Nåt måste vi ju hitta på denna helgen nu när vi ändå är barnfria liksom!

Av Wallström - 18 april 2009 08:15

Trots att barnen inte är hemma och vaknar tidigt kan jag verkligen inte sova, va snuvig imorse när jag vaknade och ögonen rinner. Igår åkte vi till Varra och mötte upp exet och hans trogna följeslagare och lämnade barnen, en klump i magen direkt fick jag.

 Plus att jag va lite förbannad, för innan vi åkte hemifrån hade jag pratat me exet i telefon, för när vi va ute hade min tel ringt 3 ggr, med ett nummer jag inte kände igen. Slog upp det på eniro, och jag såg ju på ett ungefär att det va där exet och dem skall bo, men visste inte om det va hon då jag inte vet vad hon heter (dock vet jag det nu) så jag frågade exet om han visste vem det va som ringt mig. Och sa nummer och namn, då blev han SKITSUR och fråga varför jag hittade på att hon ringde, jaha då fick jag ialla fall bekräftat att det va hon som ringt. Försökte förklara lugnt och sansat ATT HON HADE RINGT 3 GGR. Nä han trodde jag jävlades, och slängde på luren. Ringde dock upp nån minut senare och bad om ursäkt så då hade han väl pratat med henne, men jag fick aldrig reda på varför hon hade ringt mig!


Sedan åkte vi till Skara, där vi handlade och sen så köpte vi DAGENS SYND, Pizza:-( Men gott var det, men vi båda saknade barnen, kändes inte bra igår kväll utan dem, när vi kom hem sa båda 2 att så här tyst skall det inte vara här. Och det kändes skönt för mig när kalle sa till mig att han saknade dem, att det kändes fel att sitta och se på "Så ska det låta" utan dem!

Efter det såg vi på 5 tror jag det va, en film med Jodie Foster, fligtplan ( hette den så tro??? ) Ja ja ialla fall vid 01 så slocknade jag , då hade kalle sovit 1½ timma ungefär:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards