Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Wallström - 17 april 2009 14:34
Thanks Glitter Graphics

FÖR HJÄLPEN JESSICA!

Ibland står det verkligen still i hjärnan, men då är det ju tur man har sådana som du runt omkring som kommer med en hjälpande hand;)

Av Wallström - 17 april 2009 12:48

Ja nu har jag suttit och skrivit en lång lista på allt vi behöver för att fortsätta greja nästa gång jag kommer tillbaka hit, vill ju ha att göra medans K är i skolan. Skall försöka göra klart  i hallen, och i sovrummet så dem blir klara. Hittade ev randiga tapeter till allrummet uppe för bara 169kr rullen. Dock va dem ganska färglösa, mest grått vitt svart, men med mattor, gardiner, kuddar till soffan och sånt så blir det ju ändå färg i rummet, och man kan ju lätt fixa till rummet om man tröttnar just på den färgen man valt nu.


LISTAN:

Grå färg till hallen.

Brun färg till sovrummet.

Beige färg till sovrummet.

1 tapet rulle till sovrummet.
1 burk svart färg till allrummet.
3 rullar randig tapet till allrummet.
Svart sprayfärg till 2 bänkar.
Rosa sprayfärg till Cecilias hylla och tv-bänk.


Sedan är det en hel del till Sebastians rum, men är inte riktigt helt på det klara med hur det skall bli där än, bil tapeter vill han i alla fall ha, men sedan skall det vara 2 färger, blått + nån mer, vet inte vilken ännu..hmmm..


Häpp nu får jag nog fortsätta här, tvättar för fullt och skall fixa mat till mina små älsklingar så dem får nåt i magen! Just nu kikar dem på "PIPPI PÅ RYMMEN", efter maten skall vi gå ut och sparka lite boll har jag lovat:-)


Av Wallström - 17 april 2009 09:25


Barnens pappa ringde, han skall hämta barnen. Det är med blandade känslor jag släpper iväg dem. Dem vill åka, jag vill inte hindra dem, samtidigt som jag och Kalle kan behöva va lite för oss själva! Så nu är det HELG, kommer sakna barnen, men skall ta vara på helgen och njuta av den:-)

Av Wallström - 17 april 2009 08:16

Kära bloggvänner!

Allt vi ber om är att Du håller detta inlägg i cirkulation. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus.

Låt detta ljus brinna!


Av Wallström - 17 april 2009 07:46

Ja eller bort, eller tillbaka, eller hur man nu ser det! Blir alldeles snurrig av vad som är hem, bort och allt..skrattar.. Men ialla fall idag är det dags, har ingen lust alls, men vi har ju en liten SIGGE kanin som nog saknar oss hemma. Mamma hade lämnat han hemma igår, då dem åkte till Tallin då, så han blir nog glad att barnen kommer, han brukar sakna dem;)

Sedan så vet vi ju inte riktigt hur det blir med barnen i helgen heller, vet ju inte om deras pappa behagar att ha dem i helgen eller inte, så vi kan ju inte direkt planera in vad som skall hända i helgen...suck...


Av Wallström - 17 april 2009 07:34

Alla va lika trötta igår kväll, efter middagen gick vi ut och sådde 4 olika sorters blommor i rabatterna. Rensade och plockade lite. Efter det spelade vi fotboll med barnen i 1 timma, alla hade lika kul, både vuxna och barn kan man säga;) Efter det tog vi med till lekplatsen och lekte lite, men blev bara en kor stund då dem va trötta. Så hem och duscha och bänkade oss i soffan framför "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" (heter det så? ) Gick inte mycket på tv annars ju. I pauserna läste vi färdigt Shrek boken dem fått, och sedan hoppade dem utan att ens blinka i säng båda 2. Vi såg på plus men sedan gick vi och la oss också, jag han nog inte mer än lägga ner huvudet på kudden innan jag somna..skrattar..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards