Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Wallström - 12 april 2009 12:38

Ja nu har vi varit ute på en liten tur, blev Loppis i Tidan, men vi köpte inget, va dyrt och mycket folk tyckte jag. Men på utsidan så sålde dom blommor så vi fick köpt några (bilder kommer sedan när dem är planterade). Är alltid kul att göra lite fint i trädgården ju, grannarna runt om här har "perfekta" trädgårdar, klipper typ gräset med sax, så man får ju liksom hänga med lite;)

Nä nu skall jag ut och plantera lite blommor!

Av Wallström - 12 april 2009 07:46

Så jag skall försöka göra en idag efter Loppisen, rulltårta med Aprikospure i med lite Grädde och persikor på toppen. Vet att Kalle gillar det och vill göra det för han då han har gjort så oerhört mycket för oss. Men igår var vi alla alldeles för trötta. Så idag SKA jag fixa det!

Blir nog grillning idag med för det är kanon väder och man kan ju inte bara låta bli då:-) Är sugen på Lax idag, får se vad Kalle säger!

Av Wallström - 12 april 2009 07:39

Idag har vi bestämt oss för att åka Loppis, bara kul att komma iväg hemifrån lite, och jag har av någon outgrundlig anledning börjat gilla loppisar och dragit Kalle med mig i fallet..skrattar..till den svåra grad, att det va Kalle som föreslog denna loppisen. Så han kan ju inte misstycka allt för mycket eller?

Imorgon är det dags att åka hem, men jag VILL INTE, inte barnen heller. Dem har haft det kanon här, ja vädret har ju gjort oerhört mycket, men även annat. Vi har det bra här tillsammans, barnen är "lite" friare, är i stort sett ute hela dagarna och leker och mår allmänt bra!

Får se om vi kanske stannar någon dag extra, men vi måste hem i slutet av veckan för mamma kan bara passa Sigge tills på onsdag då dem åker till Tallin på torsdag. Han klarar ju sig säkert själv 1-2 dagar, men vill inte att han är ensam för mycket bara.

Av Wallström - 12 april 2009 07:25

Dock fick Godiset vänta eftersom vi skulle upp till kalles föräldrar och äta mat, men dem fick leka med vattenpistolerna lite innan. Vid 14-tiden va vi i alla fall uppe hos B & B och det var mat i massor på menyn där. Jättemysigt var det, vi satt och åt mat i deras uterum, och dem har sååå underbar utsikt! Nu glömde vi förstås kameran hemma då, men nästa gång skall den med..*lovar*. Det va massa sill, SVENSK färskpotatis, ägg med räkor, helgskinka, köttbullar, prinskorv, UNDERBARA crepes, pajer, oster, kex, hembakat bröd, rostbiff, revbenspjäll, ja jag har nog glömt massa, men GOTT VA DET! Jag har säkert gått upp 5kg..skrattar..men det får det vara värt!

Barnen fick varsitt STORT påskägg med GODIS och PENGAR, så dem var ju överlyckliga. Sedan tog Birgitta med dem på en promenad för Cecilia ville plocka blommor!

Vi fick med oss en hel låda starköl hem, vi tog 2 var när vi satt på utsidan efter vi kommit hem, men sedan var det ju dags för Robinson, jag hörde vem som röstades ut, sedan stensomnade jag! Men kan bara säga att vi hade en kanon påsk på alla sätt och vis. Barnen var gudomligt snälla och så NÖJDA hela dagen, och då var vi det också:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards