Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Wallström - 7 april 2009 11:31

Har precis satt på en maskin tvätt och en maskin med disk. Har studsat ca 15 min på dansmamattan, får försöka ta 15 min till ikväll. Skall försöka tvätta av golven här, tog en del igår men barnen springer ju ut och in hela tiden så det blir smutsigt lika fort igen.

Idag är vädret mycket härligare, blåser inte alls lika mycket längre så nu kommer dörren få vara öppen i stort sett hela dagen, så skönt!

Funderar på om jag skall försöka få bakat något idag oxå, äter ju dock inget sådant själv längre men vill göra nåt till K tills han kommer hem, vet dock bara inte vad, ev  muffins med nougat i... Nä nu skall jag försöka göra klart här, tjing så länge!

Av Wallström - 7 april 2009 07:23

Idag sov jag längst vilket är mycket ovanligt, vaknade först när K kom upp och  bjöd på Hej då PUSS. Och kände mig helt borta då, men masade mig ändå upp, med kraftig morgonsnuva och igen svullna ögon. Allergi är det förmodligen...

K blir borta länge idag då han skulle på läkarundersökning vid 17-tiden, så beräknar vara hemma först vid 19-tiden. Blir inte mycket man hinner träffas! Hade ju planerat att grilla idag men får nog bli imorgon el torsdag istället om vädret tillåter då vill säga..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards