Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Wallström - 2 oktober 2009 09:34

Jag är ingen IDOL favorit men dem första uttagningarna brukar jag alltid se, för då kan man alltid få sig ett gott skratt..ler..

Denna gången ångrade jag starkt att jag såg på det för just en har verkligen etsat sig fast på både mig och Kalle,, Så igår när vi skulle sova började båda ungefär samtidigt:



Av Wallström - 2 oktober 2009 07:30

Jaha så vart det FREDAG igen då, och jag är sprängförkyld! Har så ont i halsen så det finns inte, en näsa som rinner som en kran och ett huvud som spränger, kan det bli bättre?!?


Plus en stressad Kalle som inte var på bästa humör, hans Lastbil pajade igår så han stod på verkstad från 7 på morgonen igår till 3 då hans bror fick komma och hämta ,utan lastbil! Missat allt jobb igår så han ligger gött efter. Åkte imorse för att se om dem fixat skiten så han kan börja jobba, men den är inte klar än så han får sitta och vänta tills den blir det, sedan är det bara till att köra igen 2 dagars jobb:-( Han var stressad till tusen!


Iaf så kom han hem redan vid 15-tiden igår då han inte kunde göra nåt, så vi åkte upp till hans föräldrars hus och tog en långpromenad med Ludde så va han mycket mer lugn när vi gjort det:-) Gick in och fortsatte med vårat 1500 bitas pussel, blev nästan klara:-) Sedan så satte jag igån och plocka och städa lite där uppe för Kalles bror med familj skulle komma och vara där över helgen!


Så 21:45 igår kväll kom vi hem, då sussade barnen gott så var bara att bära in dem i sina sängar!

Nä nu skall jag plocka lite sedan bär det av till Mariestad!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards