Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Wallström - 31 oktober 2009 05:46

Vakna 5 och kan inte somna om, inget ovanligt längre! Febern börjar krypa nedåt nu, så 38,3 utan alvedon, känns skönt och jag hoppas att det fortsätter så! Igår sov jag, sov och SOV. Nu skall ni få höra: BARNEN ÄR HOS SIN PAPPA! Ja ni läste rätt, han hade pratat med Cecilia, så pratade han med mig och frågade hur det var och frågade om jag var sjuk, jag mmm mest, orkade inte riktigt prata så då sa han att han kunde ta dem, så ja Kalle lämnade dem igår och dem blir borta tills på söndag! Dem är med blandade känslor kan jag säga, dock när Kalle sa att att han blev så glad att han grät öppet när han fick se dem får mig att känna det lite bättre, jag vet ju att han älskar dem! Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att dem får en riktigt bra helg tillsammans! Och jag, ja jag skall försöka vila upp mig så gott det går, Kalle skall sätta tak i garderoben uppe idag och börja ta tag i det (undra om jag kan hålla mig borta)

Sedan har jag lovat att i vid middagstid, när jag brukar vara som piggast skall följa med han till sin farfars grav för han vill inte gå dit själv, kan nog va bra att komma ut lite i den mån jag orkar känner jag!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards