Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Wallström - 24 oktober 2009 10:28

Nu har vi ätit en jättegod frukost hela familjen, smakar kanon när alla är samlade:-)
Nu är det dags att fara in till garaget i skövde och byta däck på bilen inför morgondagens resa till ULLARED, man vet ju aldrig hur vädret blir så säkrast så!


Sedan har vi lite andra MÅSTEN att göra, innan vi skall samlas allihopa för kvällen spökpromenad:


 Lördag den 24 oktober är det Spökpromenad igen.

Starten är mellan 18.00 - 19:30 vid Motionsstugan.

  Alla är hjärtligt välkomna - liten som stor.


Ska bli kul, efter detta skall vi på lite festligheter med god mat och god dricka ( drickat undviker jag, iaf dem starka dryckerna ) skulle snapsa och drickas öl. Kalle skulle ta lite men inte mycket, vi vill ju komma iväg tidigt!

Nä nu är det dags att sätta fart, klockan tickar på i en ryslig fart!

Av Wallström - 24 oktober 2009 07:28

Har precis kommit in, blev en morgon promenad med Ludde på ca 30 minuter. Han var liksom inte ens sugen på att gå ut idag alls tror jag! Han låg brevid mig och jag frågade om vi skulle gå ut, han tittade upp på mig med sina stora ögon, drog en djup suck och la ned huvudet och började snarka igen, är det tecken på att han inte alls var redo att gå ut ännu?!?!


Ialla fall så kvicknade han till när vi väl kom ut, och det är skönt att gå ut i mörkret, inte en människa så långt ögat kan nå, alldeles ensamma, lite mysigt så:-)


När vi kom in så hörde vi att Cecilia var vaken iaf för hennes tv var på så vi lunkade in och sa god morgon, Ludde hade med sig sin leksak in på hennes rum i hopp om att hon skulle vilja leka, men det var nog på tok för tidigt för henne med:-)


Grabbarna sussar gott, var uppe och kikade på dem, i var sin ända av sängen ligger dem precis likadant..ler.. Själv börjar jag bli hungrig, har ju trots allt varit vaken sedan 05:03 nånting, men vill inte äta före alla andra så har tagit en banan som jag skall mumsa på nu tänkte jag så man får något litet i magen!

Av Wallström - 24 oktober 2009 06:29

Och så kom kjolen och linnet som egentligen skulle vart mitt -10kg's mål men eftersom vi skall iväg på festligheter ikväll och det passade bra så åker det på redan ikväll;)

Blev supernöjd med kjolen verkligen!


Ellos bild på linnet och kjolen:


  


Mina bilder:


  


  


Så ja detta plus svarta koftan jag köpte för ett tag sedan blir det ikväll!

Av Wallström - 24 oktober 2009 06:20

Hämtade ut ett paket som hade restnoterats hos Ellos igår innehöll bl.a:


  




7 Par fräcka boxers till Sebastian, 1 för varje veckodag..ler..

Av Wallström - 24 oktober 2009 05:48

Somnade tidigt igår, var totalt slut! Först kom svägerskan med barnen klockan 17:15, Cecilia och Felix skulle gå till Discot tillsammans han är 1 år äldre än henne och 17:30-19:30 var det årskurs 1-3! Alex stannade kvar hemma hos oss när K's syster åkte för hans disco började ju inte förrens 20:00-22:30 då han är 11 år. Ialla fall han och Sebastian spelade tv-spel så det stod härliga till..ler..


Sedan gick vi och hämtade dem och dem hade haft JÄTTEKUL, Cecilia ville ju knappast gå hem, så stolt, första riktiga discot liksom.. Och ja hon hade dansat med några pojkar fick jag ur henne, nån i 3:an och nån i 2:an men några hade hon bara tackat nej till för man kunde då inte dansa HELA KVÄLLEN som hon så fint sa:-)


  


Ja Felix skvallrade till mamma Jennie vilka pojkarna var Cecilia hade dansat med så jag har full koll Flört Och det hade tydligen han haft med då, det är bra, dem är så snälla och tar hand om Cecilia! (svägerskan barn)


Ja det är ju inte helt utan att man börjar känna sig gammal, tycker ju inte det är längesedan man själv sprang på alla dem där skoldiscona, men ja när man räknar på det nu är det ju en herrans massa år sedan..skrattar..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards