Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Wallström - 3 oktober 2009 20:12

Kalle hämtade hem Cecilia från kalaset och hon var supernöjd, det hade varit tema "disco" ..ler.. dem hade dansat, haft discoljus, och sjungit karakoe!

Jag och Kalle kikade på:


    


FIRED UP!


"Två stjärnor i skolans fotbollslag, Shawn och Nick, kommer på den briljanta idén att anmäla sig till tjejernas cheerleader-läger. Som de enda killarna på lägret kommer de kunna välja och vraka bland tjejerna."



Totalt värdelös, nån som sa att den var bra och att den skulle vi ABSOLUT se om vi ville se en bra komedi - NOT, den var inget för nån av oss så se den INTE är mitt råd..ler..

Av Wallström - 3 oktober 2009 16:42


Blev ett par nya skor till mig idag och sedan 6 par nya örhängen, 3 par ringar och 3 par pärlor i silver, guld och gråmetallic!


Är mycket NÖJD över dagens inköp!



  

Av Wallström - 3 oktober 2009 16:38


Både Sebastian och Cecilia fick nya skor idag! Cecilia drar storlek 32 och Sebastian storlek 31, skiljer 1 storlek mellan dem trots att det är 3 år i mellan dem!


  


Hämtade ut paketet från Ellos idag, kläderna jag hade beställt till Sebastian var verkligen JÄTTEFINA, både jag och Sebbe var jättenöjdaGlad


Sedan blev det mössor och vantar, kan behövas nu när kylan har kommit!

  

Av Wallström - 3 oktober 2009 15:58

4 OLIKA VILJORGlad

Då får det bli lite blandat..skrattar..

Idag skall jag också njuta av lite snacks, jag har valt Jordnötsbågarna!

 

  

Av Wallström - 3 oktober 2009 15:53

Nu åkte Kalle iväg med Cecilia för att lämna henne på kalas, som hon verkligen såg fram imot den lilla skruttan! Idag har vi varit iväg hela dagen, åkte först till mariestad och var på 4 olika ställen, sedan var det hem och rasta hunden och sedan iväg till skövde..


Har fått handla en del nödvändigt, väntar på att bilderna skall laddas upp bara=)


Nu skulle vi egentligen vart upp till Kalles bror med familj och fikat men jag frågade Kalle om inte han kunde åka själv för jag är helt slut efter alla affärer och alla folk, men han ville inte heller åka nu så han ringde och sa att vi kanske kommer senare..


Kan va skönt att bara få iordning allt här nu och greja lite och sedan bara sätta sig ned en liten stund!

Av Wallström - 3 oktober 2009 07:22

Blev inget mariestad igår då inget gick som planerat, mådde ju skit på förmiddagen så låg ett par timmar, försökte få ned huvudvärken med alvedon och det blev faktiskt bättre framåt 14-tiden, grejade lite här hemma och sedan åt vi lite mat när K's systers man ringde och hade lite smått panik,, han var tvungen att åka på ett jobb så barnen skulle bli själva . Så var barnvakt mellan 17 - 21 ungefär, eller barnvakt å barnvakt, dem är 8 och 10 år så dem klarar sig ganska bra själva, men ja det var kul, mina barn gillar ju att leka med dem och dem är väldigt snälla:-)


Kom hem och barnen slocknade på DIREKTEN!Så jag plockade lite och sedan satte jag mig och såg på partypoliserna med en kopp te, då halsen började krångla igen, sedan när Kalle kom och var klar då gick jag och la mig, tror vi var lika trötta båda 2, så blev en tidig fredagskväll!

Idag känns både halsen och huvudet:-(

Skall greja lite nu, sedan bär det av till både Mariestad och skövde, måste få handlat nya vinterskor till barnen!


OCH JESSICA OM DU HINNER LÄSA IDAG, SÅ HA EN RIKTIGT BRA SEMESTER! SOLA OCH BADA LITE FÖR MIG MED, HÖRS NÄR DU KOMMER HEMSkrattande

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards