Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Wallström - 11 oktober 2009 08:45

Ja jag tjatade hål i huvudet på Kalle igår att vi skulle köpa lördagsgodis 75Kr's igår! Och ja han stack i väg och köpte det när han ändå tog travet och 12 RÄTT FICK VI, gick bet på den jävla sverigematchen:-(

Så 488 kr vann vi, kunde ju blivit mer, men vi förlorade iaf ingetGlad

 

  

Av Wallström - 11 oktober 2009 07:25

Åh glömde ju hämta ut mitt paket jag beställt från Yves Rocher i förrgår, så det var ju bland det första jag gjorde igår! Har inte beställt där på säkert 10 år så var bara tvungen nu när vi fick ett erbjudande!


Blev lite dagkrämer, mascara, ansiktsrengöring, fondation, och lite sånt, ska bli kul och se om dagkrämerna är bra, är i behov av en bra sådan nu när det börjar bli kallare!


  


Av Wallström - 11 oktober 2009 07:08

Tror det var i torsdags så skrev  jag ett inlägg om Julmust, om att det redan hade kommit in i 2 affärer jag varit i och att det är svårt att motstå då det är en favvodryck..ler.. Glömde dock nämna detta hemma att jag sett det, så hade inte sagt NÅT, INTE ETT LJUD till Kalle om det alls, och vad kommer Kalle hem med på fredagseftermiddagen:


  


Japp 2 flaskor julmust! Han hade vart in för att köpa en Coca-cola i en butik, då upptäckte han julmusten, men jag har FAKTISKT vart duktig och motstått den, har inte ens smakat. Men barnen var överlyckliga och fick detta till sitt lördagsgodis igår!

Av Wallström - 11 oktober 2009 07:03

Dagen igår gick otroligt fort! Va ju uppe hos K:s föräldrar och städade lite, sedan tog vi utsidan och krattade och bara var, var ju jättefint väder igår även om det har var lite kallt!
Sedan åkte vi hem och förberedde middagen, gjorde 2 pajskal och ställde in i kylen, gick till affären och köpte lördagsgodis til barnen och hem och fixade klart middagen. Blev 2 pajer då barnen (eller egentligen cecilia, sebastian äter det mesta) inte äter det vi ville ha i våran paj. Så blev några matlådor att frysa in!


  


När vi kom till matbordet och skulle sätta oss, efter att pajerna fått svalna lite var det någon som redan hade bänkat sig, och det fattades lite ur ena pajen, ÄR DET NÅGON SOM SER SKYLDIG UT?!? Haha smulorna på hans tallrik avslöjade honom, även om han hade lagt tillbaka besticken fint den lille rackarungenFlört

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards