Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Wallström - 30 oktober 2009 06:52

Tog 2 Alvedon för nästan exakt en timma sedan, ca 5:50, och nu tog jag tempen. den ligger på 38,4 med 2 värkande alvedon i kroppen! att jag haft hög feber i natt visste jag men varken orkade eller ville ta den då för hade jag sett resultatet då hade jag förmodligen blivit ännu sjukare. Lika bra att inte veta..


Nu skall jag sova nån timma till, ögonen vill verkligen inte hålla sig upp, båda barnen är vakna och är inne på Cecilias rum och kikar på tv, Kalle får fixa frukost till dem när han vaknar!


Hoppas ni får en riktigt bra fredag alla som läser, KRAM!

Av Wallström - 30 oktober 2009 05:30

Kan inte somna om VILL INTE LIGGA MER, men kan inte stå upp heller för är så förbannat yr! Kalle bäddade i förrgår med madrasser i vardagsrummet framför tv:n till mig, så har legat här dem här 2 dagarna nu, han sover i soffan ovanför mig!


Har ett oöppnat ellos paket liggandes brevid mig som jag gärna vill öppna, men orken finns inte, det var det sista som kom nu, snacka om att dem har delat upp det i många olika paket! Iaf Kalle hämtade det i förrgår när det kom, sen har det blivit liggandes där, då förstår ni hur hög min aktivitet har varit!


Igår gick lastbilen som Kalle kör, sönder IGEN, hämtades ut från verkstaden i tisdags, och igår gick den sönder igen, eller ja den ville inte ens starta igår över huvudtaget, så han ligger lite efter i jobbet. Idag får han sitt och vänta på att dem ringer och säger att den är klar, så får han sticka direkt, så kan bli en sen fredag idag..


Cecilia är bjuden på kalas idag , vet inte hur vi skall göra med det, hon är ju inte sjuk och ja det var nog hon som smittade mig eftersom hon låg i detta förra veckan så vi skall ringa och höra med dem som har kalaset idag och se vad dem säger, men detta får Kalle fixa..

Av Wallström - 30 oktober 2009 04:36

Är helt färdig, har typ sovit i 2 dygn nu känns det som, igår kväll matade Kalle mig med glass för att jag skulle få i mig nåt över huvud taget, men jag fick knappt ner det , blev bara illamående. Jag hoppas Kalle klarar sig så jag inte smittar han med för då är det kört, iaf om vi är dåliga samtidigt!


Nu är det sängen igen, känns som jag brinner upp inifrån just nu...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards