Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Wallström - 19 oktober 2009 11:07

Satt igår och kollade på spel till Nintendo wii, men kunde inte enas om vilka vi skulle ha så idag så sa Kalle, ja men bara ta några då så blir det en överraskning! Så jag sagt och gjort och dessa 2 blev det:


  

Av Wallström - 19 oktober 2009 08:05

Här är det sjukt!!

Cecilia var ju bättre igår, men idag är hon jättehängig igen med hög feber! Säger att hon har ont i hela kroppen! Låter som influensa, ringde skolan och sa att hon blir borta några dagar, då tjejen jag pratade med sa att över halva klassen hade ringt in med samma symptom i dag och dem är 24 st i hennes klass!


Själv hostar jag bara som tusan och har ont i halsen, febern kan jag gärna skippa, trött är jag också då jag inte sovit mycket alls i natt!


Får hoppas att Sebastian klarar sig nu bara...


 

Av Wallström - 19 oktober 2009 04:41

Hit har vi planer på att åka till på SÖNDAG!


  


Jävla dag att åka på, jag vet!

Men har inte så mycket alternativ då Kalle jobbar på dagarna och det var den dagen då vi kunde få tag i barnvakt!


Har skrivit en låååång lista, trodde Kalle skulle bli galen när han fick se den, men det enda han gjorde vara att lägga till ännu fler saker!


Ska bli kul, första gången vi åker dit tillsammans, kan bli spännande, speciellt om det är fullknökat med folk!

Av Wallström - 19 oktober 2009 04:32

Ja barnen tog sig en tur i Helikoptern på Coop i skövde igårFlört

 

  

Av Wallström - 19 oktober 2009 04:05

Kul, har varit vaken i över en timma och kan verkligen inte sova! Och vid 5 ringer Kalles klocka och då går han upp, så hinner jag somna innan dess vaknar jag igen ändå då! Känns kul liksomObestämd

Igår var vi uppe och fikade hos Kalles föräldrar, disskuterade jul och gardiner, hon frågade om jag kunde hjälpa henne sy hennes julgardiner som hon hade köpt...Och det går ju bra såklart!


På lördagen var Kalles Pappa nere med varsin ko väska FULL MED CHOKLAD till barnen, jättesöta och väldigt go choklad måste jag säga som provsmakade en bitTungan ute


Kan säga att Nintendo Wii var en ett bra TRÄNINGSREDSKAP, har träningsvärk i armarna som f-n!


Nä ska försöka sova igen, natti, natti!



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards