Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Wallström - 6 oktober 2009 13:43


Fyllde på med blixten i Sebbes rum, hittade en så tuff papperskorg med blixten på endast 39kr. Fynd tycker jag, skit kanske andra tycker ..skrattar.. Får väl se hur det blir med övervåningen nu för blir det som planerat där nu så får Sebastian byta rum och ta det som är på nedervåningen.


  


Igår satt vi iaf och kollade på kaminer, en sådan skall vi ha oavsett var vårt vardagsrum hamnar, men fanns ju så många olika så vi blev lätt förvirrade både jag och Kalle måste jag säga, hur skall man veta vilken man skall välja?!?
Den skall ju fylla sin funktion och värma lite, samt mysfaktor, sedan gör det ju inget att designen är snygg och passar in i rummet!!

Av Wallström - 6 oktober 2009 09:50


Satt med Cecilia och gjorde läsläxa på morgonen innan skolan, stackaren hade knappt vaknat. Dem har läsläxa från Måndag till Torsdag, men igår försvann hela måndagen i bara ett nafs så idag blir det mycket träning. För imorgon skall hon ha en kompis med sig hem och sen vid 18- tiden är det ju bio som gäller för henne, och när hon kommer hem vid 20- tiden är hon helt slut! Så då försvinner ju hela den dagen också, så vi får nog sitta med Läseboken hela eftermiddagen idag:-)


Hon fick även matteläxa men den skulle vara tills på fredag så den är lugn än så länge.


Nu har jag fått in pengar för 2 par skor och ytterligare ett klädpaket med mina gamla kläder jag har sålt av, hela 700kr rikare blev jag, eller nja egentligen inte för jag gjorde en beställning på H&M med kläder till Sebastian så summan av kardemumman blev det inte SÅÅ MYCKET KVAR! Skrattar, men kunde bara inte motstå, han har fått en del det senaste och det har verkligen vart på tiden, för jag har verkligen inte spenderat såå mycket kläder på han mer än det nödvändigaste utan det mesta har blivit till Cecilia. Men nu har han ju kommit upp i den åldern att han själv vill vara med att bestämma kläder och välja så är det ju lite roligare.
Så detta blev det med ordern idag:


  


DISNEY CARS FÖR HELA SLANTEN..ler..

 

1. Täckväst med stort cars tryck på ryggen
2. 3 pack strumpor med cars
3. 1 par Jeans med Cars på
4. 1 tröja med bärgarn på

Av Wallström - 6 oktober 2009 06:31

Utvecklingssamtal igår då, duktig som ja va var jag ute i god tid, redan 18:20  (började 18:30 ) Låst överallt så började undra om det över huvudtaget skulle vara nåt, stod på utsidan och frös tills 18:45 då kom hon och öppna, då hade Kalle redan hunnit anlända. Så säger hon ja det här mötet skall ungefär ta 30-35 min, men jag måste vara härifrån 19:05, ja men va bra då, blev lite lätt grinig då kände jag. Kändes som vi hastade oss igenom samtalet, sedan när jag hade en fråga i slutet hänvisades jag att ta den imorgon (läs idag) när jag hämtade Cecilia för att hon inte hade mer tid...lite dåligt tycker jag det var..:-(


Åkte iaf och hämtade Sebastian sedan, han var med Mattias uppe i Kalles föräldrars hus, dem satt och spelade dataspel när jag kom, båda 2 såg ut att ha lika roligt, sedan var det bara hem och få barnen i säng. När vi parkerade bilen 19:50 så var det 3 grader ute så undra vad det var inatt, inte varmt i alla fall.
Barnen somnade som 2 stockar direkt och nästan jag med, lyckade hålla mig vaken till 21:30, vet bara inte vad som tagit åt mig på kvällarna, men John Blund besöker mig alldeles för tidigt..skrattar..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards