Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Wallström - 25 oktober 2009 05:45

Ja då var det dags, då var den stora dag äntligen kommenFlört

 

Har fixat fika och sånt och packat nu, Kalle sover fortfarande så jag har gjort klart allt,  skall väcka han så fort jag skrivit klart detta sedan skall vi bege oss... Jag känner mig redo för att knuffas med ett par 1000 andra människor, är bara rädd för att jag gjort fel val av person att åka med, men det ger sig nog! Inget illa menat, men att åka med sin partner är inte alltid rätt när det gäller sådana ställen..skrattar..men det ska nog gå fint, HOPPAS JAG!

Iaf blir nog inget mer bloggande idag, men dock mer imorgon kanske!


  



Av Wallström - 25 oktober 2009 05:18

Tidig morgon, kan inte sova, okej vi ska till ULLARED men så här tidigt hade jag inte behövt gå upp, men, men! Igår hade vi en kanondag. alla samlades på fotbollsplanen 17:40 och gick upp till motionsspåret, sedan betalade K's pappa för alla en promenadrunda och en bingolott var till alla!


Va riktigt kul faktiskt, jag blev jagad utav ett spöke som hoppade ut rätt framför mig ..skrattar.. ja lite rädd blev jag, men han kramade mig så det va ju ett snällt spöke iaf:-)
Vid -tiden var vi i mål och där hade vi vunnit 3 priser, en prinsessbok, 1 stor Gott &blandat påse och en piratväst + skattkista!


Sammanlagt fick vi en kvällspromemad på ca 1 o 45 min, sedan åkte vi hem och hämtade Ludde och vidare upp till Kalles föräldrar, där det serverades JÄTTEGOD MAT (som vanligt) massa frukter, kex, ostar, bröd m.m Sedan hade dem kört igång ölmaskinen, det dracks snapsar och vin. Själv körde jag med gammal hederlig Ramlösa!


Tyvärr var vi tråkiga och tackade för oss redan 22:30, men det fanns ju en anledning till det! Barnen åkte med oss hem så nu skall vi upp och lämna dem igen vid 7-tiden!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards