Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Wallström - 26 oktober 2009 16:27

Har rensat och plockat hela dagen i dag! Plockat ur en garderob och rensat ur den, har samlat 1 ½ säck som skall slängas. Sedan fyllde jag på med allt från Ullared! 2 stora påsar med barnkläder har jag lämnat till klädinsamlingen, fina kläder men på tok för små..

Nu håller jag på att städa ur vårat sovrum uppe, skall ju byta i och med att det skall renoveras och Cecilia skall få vårat sovrum, då vi inte skall ha nåt sovrum nere alls. Så nu plockar jag för fullt kan man säga, kalle skall fixa taket i garderoben i det rummet men får bli till helgen då han jobbar ganska mycket denna veckan! Idag visste han inte riktigt när han skulle komma hem men ALLRA TIDIGAST kl 17:30 men troligtvis skulle det bli senare, så förmodar att det inte blir nån pingis för han idag!


Cecilia har lekt mannekäng idag kan man säga, herregud vad hon har provat och bytt kläder, men en positiv sak är iaf att hon har hängt tillbaka allt på sin plats när hon bytt och det är jag tacksam förGlad


Barnens pappa ringde idag på förmiddagen och frågade om han fick hämta barnen imorgon och hade  i 2-3 dagar, jag sa att det får Cecilia bestämms så du får prata med henne. Och ja hon ville så dem bestämde att han skulle komma imorgon! Nu för ca 40 min sedan ringde hon upp honom för att frågada om hon fick ta med nån leksak dit, då hade han hunnit ändra sig så han skulle inte komma imorgon. Jag hörde hur arg/ledsen hon blev så hon slängde bara på luren.. Har verkligen inga ord för sådana människorSkrikandes


Av Wallström - 26 oktober 2009 10:30

Blev en hel del såg att jag missat lite men orkar inte fota mer;)


  


  


  


  



Av Wallström - 26 oktober 2009 06:49


1 vit huvtröja

1 långt randigt linne

2 par leggings

1 stickad superskön polo tröja


Sedan blev det en hel del underkläder!

  

Av Wallström - 26 oktober 2009 05:45


Blev en fit bräda så nu skall vi börja träna, provade lite igår kväll men var för trött, men den räknar ut exakt vad man väger, exakt Bmi, man kan sätta upp mål hur mycket man vill gå ned och göra träningsschema efter det!


Sedan blev det ett set med tillbehör såsom rack, ratt, golfklubba m.m


Och så ett nytt spel Big BEACH sports!


Nu skall vi inte lägga mer pengar på detta ett tag utan känner oss ganska nöjda för tillfälletFlört

  

Av Wallström - 26 oktober 2009 05:36

Hade det verkligen kanon igår! Var i Ullared vid 10-tiden, INGEN KÖ ALLS, gick bara raka vägen in! Shoppade loss som galningar tills vagnen var full då betalade vi och gick ut med första lasset! Sedan tog vi en omgång till! Så vi ca 16-tiden var vi klara och packade in allt, började åka och stannade längs vägen och åt lite god mat.. Visst var det mycket folk men inte så man inte kunde hantera det, och Kalle fixade det galant inget klagande han tyckte bara det var kul! Så vi satt redan igår och planerade nästa resa..skrattar..

Så här såg det ut igår när vi kom hem;


  


Nä nu skall jag få packat upp allt och få i ordning på det, ska ta lite bilder på det och visa lite utav det vi shoppatGlad

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards