Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Wallström - 23 oktober 2009 08:13

Jo just det , 2 nya spel blev det ju igår, men dem är inte testade ännu, kanske hinner vi med det ikäll! Cecilia skall på skoldisco ( ja herregud vad det händer grejer, nåt hela tiden..ler..) så vi andra kanske kan ha en spel/myskväll.


  


Resten av helgen är fullbokad, imorgon skall vi först byta däck på bilen, sedan skall jag in till skövde. Sen klockan 17:45 skall vi eller hela Kalles familj samlas och gå på spökpromenad som anordnas här i skogen, sedan efter det är det ja kalas vid 20-tiden.

Blir ett nyktert och städat kalas för våran del för vi skall ju upp tidigt på Söndagsmorgonen för - ULLARED!!!

Barnen skall vara hos Kalles föräldrar!

Av Wallström - 23 oktober 2009 07:36

 Hade gått bra för Cecilia på skolan idag, har ju vart hemma sjuk ett tag, men som sagt det gick fint. Låg lite efter med läxorna så det var bara att sätta sig och göra dem först!
Sedan gjorde jag lite mellanmål, korv med bröd till dem och körde sedan upp dem till Kalles mamma, hon hade lovat att passa dem ett par timmar medans jag och Kalle åkte till Mariestad och uträttade lite ärenden, hos bank, handla och lite sånt. Köpte med en baket ballerina PEPPARKAKA:


  

  


Och så åkte vi vägen förbi hemma och tog med en påse hemmagjorda muffins, banan/choklad och blåbärsmuffins!
Åkte sedan så vi var hemma vid 19:30 och barnen skötte sig utmärkt, gick och la sig med en gång utan protester, själv kröp jag upp i soffan under en filt och frös som tusan!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards