Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Wallström - 10 oktober 2009 23:30

Ja nu har vi kikat klart på en film, var jättetrött och höll på att somna men piggnade till nu mot slutet när det började hända lite:-)

Och filmen var såklart:


  


JOHAN FALK - LEO GAUT


"Ett våldsamt krogkrig har blossat upp i Göteborg, och när en restaurangägares bil sprängs utanför en lågstadieskola har de kriminella passerat en gräns, anser GSI:s chef Patrik Agrell, speciellt eftersom han just lämnat av sina barn på samma skola. När Patriks kollega Johan Falk inser att en av krogarna som utsatts för hot ägs av en viss Leo Gaut, en gangster som Johan satte bakom lås och bom för tio år sedan (i filmen "Noll Tolerans"), återupptar han kontakten med den numera laglydige Leo för att få mer information. Det är starten på en rad hårda uppgörelser och hämndaktioner där både Johan och Leo, samt deras familjer, ställs inför svåra och obarmhärtiga beslut..."



Dem är okej dessa filmer, har ju själv bott i gbg ett par så man känner igen en del i filmerna och det är ju kul,  denna skiljde sig ju från dem 3 första lite mer och det var nog på tiden! 

Av Wallström - 10 oktober 2009 07:37

Jaha så vart det Lördag idag då, och det blir nog en väldigt lugn lördag hoppas jag för jag känner mig väldigt trött i kroppen idag, vet inte varför alls...och kalle har haft en lång arbetsvecka med alldeles på tok för många arbetstimmar så han behöver ta det lungt han med!


Ska åka upp till sjön och gå med Ludde sedan skall jag dammsuga hemma hos K.s föräldrar, dem kommer hem idag så kan vara kul att komma hem till ett rent ställe då vi har vart där uppe med Ludde en del. Och Kalles mamma åker till Paris med sitt jobb tidigt imorgon så hon varken orkar eller hinner fixa med sånt kan jag tänka..


Har ju hyrt film med så blir nog en sådan under dagen, en bra familjefilm som alla fyra kan njuta av...

Nä nu är det duschen och sedan är det en god frukost som gäller!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards