Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Wallström - 16 oktober 2009 18:57

Ja nu står Tacosen på spisen då, blir en jäkla sen mat så jag hoppar den, känner inte för att bli dålig inatt!

Mumsar på en banan just nu, funkar det med..ler..


Hur arg jag var nyss på en skala 1-10  vågar jag inte säga, åkte iväg och handlade tacogrejer, satt på spisen och hela huset blev KOLSVART!

Ja då gick TVÅ proppar, leta upp en ficklampa, den funka INTE, bytte baterier i mörkret, funka inte! Ner för källartrappen och leta efter den andra, hitta den tillslut! Provade typ 10 olika proppar innan jag kom fram till dem 2 rätta då ingen av dem hade utlöst och det står INTE VILKEN PROPP SOM GÅR VAR!


Nu har vi fått ljus igen och spisen funkar så nu lever vi på 2009 - talet igen! När det väl börjar gå fel en dag då går verkligen allt åt h*l*e*e!!!!


Nä nu är det dags för barnen att spisa, Kalle har jag ingen aning om när han kommer så han väntar vi inte på! Kan tänka att han är sur som ättika när han kommer och då blir jag också piss off, så jag kan bara föreställa mig vilken bra fredagskväll detta blirObestämd

Av Wallström - 16 oktober 2009 18:00

Ja jag ringde Kalle och frågade om tiden 17:30 stämde nu då barnen börjar bli vrålhungriga, men nä!!! Han hade kört fast med lastbilen mitt ute i skogen så det skulle dröja nån timma innan han är hemma!

Ja vilket underbart 7-16 jobb han har, åhh det skulle bli så bra!!! Han åker vid 5-tiden varje morgon, och är i stort sett ALDRIG hemma innan 17:30, så ja det är SUUUPPERR!


GRR nån som har tips på snabb fredagsmat?? - Hmm tacos kanske!




Av Wallström - 16 oktober 2009 17:14

3 plagg som jag gärna skulle vilja ha! Hmm får nog införskaffas inom en snar framtid..ler..

  

  

Samma som jag har grå, men skulle vilja en i denna fäg medGlad

  

Av Wallström - 16 oktober 2009 16:58

Ja man ska ju egentligen inte, men Kalle jobbar över idag (ovanligt) så han skulle vara hemma vid 17:30 ungefär och då skulle han köpa med sig pizza hem, muta till barnen..ler..


Har vart kass på att blogga i veckan, men har varit mycket annat, har haft Sebastians kompis här hela veckan från morgon till kväll för dem skall flytta till Norrland imorgon så dem har haft fullt upp och Sebastian gillar ju att ha han här, kommer bli tomt för han utan honom nu!


Ha en fin helg allesammans, ta hand om er!

Av Wallström - 16 oktober 2009 11:30

Bilder från kompis fikan, Lukas och Sebastian!

 

  

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards