Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Wallström - 8 oktober 2009 23:01


Nu har vi kikat på film, jag orkade faktiskt hålla mig vaken hela filmen igenom, INTE ILLA för att vara mig:-)
Dessa filmer är ganska spännande hela tiden så kanske det som gör att jag inte somnar, kul när det kommer BRA svenska filmer!
Så filmen idag var alltså:


  




JOHAN FALK - NATIONAL TARGET

 

"Johan Falk och hans kollegor på Göteborgspolisens elitstyrka GSI är mitt inne i ett tillslag av estniskt amfetamin när de plötsligt inser att de har med en mytomspunnen rysk maffi aledare att göra. Få har sett honom och ännu färre vet vad han heter. Han är bara känd som ”Mr K”. Johans infi ltratör i Göteborgsgängen, Frank Wagner (JOEL KINNAMAN), sänder ut budskapet att han vill göra affärer med någon som kan leverera stora mängder rent amfetamin. Och plötsligt är Frank inne i sin värsta mardröm någonsin när han inser att han håller på att infiltrera Europas farligaste maffia, den est-ryska, bestående av f.d KGB-offi cerare…"

Av Wallström - 8 oktober 2009 21:10

Ja jag ställer mig den frågan då jag nu i 2 butiker funnit att dem tagit fram både julmust och pepparkakor! Ännu svårare för mig blir det nu när det nalkas jultider då jag bara älskar JULMUST ...mmm... och när det nu börjas så tidigt redan!!
Men har lovat mig själv att vänta med det första glaset julmust till första advent, då förtjänar man väl ialla fall lite?!?


Vi har nyss kommit hem, barnen har lagt sig och vi skall bänka oss framför en film hade vi tänkt, dock lär jag ju garanterat att somna, är riktigt trött, har varit mycket frisk luft idag och det gör en både pigg och trött på samma gång..
Så nu kom Kalle ur duschen så dax att start upp med en ny Johan Falk film,,spännandeSkrattande

Av Wallström - 8 oktober 2009 12:13

Hemma efter en kanondag ute, tror Ludde och Sebastian är lika trötta båda 2 nu..ler.. tog med oss lite fika upp, varm choklad och ostmacka, sedan kanelbulle tillefterrätt till Sebbe, smakar såååå mycket bättre att äta utomhus! Ludde var nog supernöjd ca 2½ timma utan koppel, bara lös i det fria, springa runt och leka och lukta som han vill, tyvärr glömde jag dock kameran (sur på mig själv) men den får följa med nästa gång!


Nu har jag lite jobb framför mig innan jag skall hämta Cecilia, vet inte om det skulle med nån hem idag, men det blir det garanterat, vilket bara är kul när barnen har kompisar.


Har hyrt några filmer idag som jag hoppas jag och K skall kunna kolla på idag iaf en av dem, kom ju 2 nya filmer igår som vi gärna vill se;) Annars har vi ju hela helgen på oss, skulle inte va tillbaks förrens om 1 vecka ju!

Sitter och funderar på vad jag skall hitta på för mat idag, min fantasi har tagit slut?!? Lasagne skall det bli imorgon, kebabgryta var det igår men idag då?!? Är lite sugen på Ugnspannkaka blåbär, men det gillar inte barnen så då måste jag ju göra nåt mer också..hmm..besvärligt..skrattar..

Av Wallström - 8 oktober 2009 08:41

Skall åka upp en tur till Kalles föräldrars ställe och gå runt sjön med Ludde hade jag tänkt, är otroligt fint väder ute med en knallblå himmel och solen som lyser och framför allt helt vindstilla idag!.. Bäst att passa innan snön kommer, då går man inte gärna runt där uppe..


Dock är Sebastian inte så på att gå, men får försöka locka han med något  Man blir ju som en ny människa efter att ha fått vara ute i friska luften några timmar - UNDERBART!

Av Wallström - 8 oktober 2009 08:32


 
Har varit medlem på www.gratisbio.se i lite mer än en vecka nu och det är dags att inkassera en biobiljett snart nu. Dock behöver man ju inte välja biobiljetter utan man kan välja prenumerationer eller presentkort på t.ex H&M, Kicks, Dressman, Albrekts guld, guld fynd, kappahl, stadium ja you name it! Tror det finns HELA 91 BUTIKER att välja att få sitt presentkort ifrån!



Av Wallström - 8 oktober 2009 08:16

Hmm ja vad ska man säga om invägningen idag, hade nog ungefär tänkt mig detta, jag syndade i helgen och hade en bra helg med mycket gott.
Eller mycket och mycket men åt både jordnötsbågar och lite choklad så ja då blir det så, men det var det värt, hade jag inte syndat i helgen hade jag åkt dit i veckan! Nu fick jag ju min dag med lite gott så var jag nöjd sedan..

Men nu jäklars gäller det att ligga i, ska klara 1,5 kg till nästa vecka och det kan ju bli oerhört tufft, så jag vet att det finns massa möjligheter att jag inte klarar det, men så länge det går neråt är jag nöjd!


Får se vad som händer i helgen sedan, vill åka till gbg och träffa M, va längesedan nu och har planerat det så många gånger men alltid något som dyker upp i vägen! Men har sagt att i oktober skall det ske innan bebis kommer så hoppas hon håller ut tills vi träffas..ler..

Nästa helg igen är det kalas i uddevalla som gäller, har en liten 2 åring att fira då, tiden går ju bara så fort! Nån som har nåt bra tips på vad man köper till en 2 åring?!?

Av Wallström - 8 oktober 2009 08:04

Vecka 1:  -1,6kg

Vecka 2:  -1,3kg     (onsdag)

Vecka 2:  -0,4kg     (fredag)

Vecka 3:  +0,3kg

Vecka 4:  -1,1kg

Vecka 5:  -1,0kg

Vecka 6:  -0,4kg


SAMMANLAGT: 5,5kg




DELMÅL 1:                            Belöning:                            Klar:


2:e oktober  -5kg               Mina Ellos Paket               29:e SEPTEMBER!!! 



DELMÅL 2:


16:e oktober -7kg              Lång Munkjacka


DELMÅL3:

 

5:e November -10kg

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards