Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Wallström - 21 oktober 2009 18:15

Cecilia gick på filmkväll! svägerskan och hennes 2 killar kom förbi och tog med Cecilia, ikväll skulle dem se på hundpensionatet!

Själva har vi poppat popcorn och skall spela wii, turnering i crocket, golf och pilkastning, Sebastian brukar vara den som vinner alltid:-)

Om vi orkar skall vi se på en film ikväll!

Av Wallström - 21 oktober 2009 07:18

Blev en del wii spelande igår när K kom hem, alla 4 är lika förtjusta!! Och spelen jag beställde i måndags kom redan igår, har aldrig vart med om maken på att vara snabbaFlört

Luxor är kul, spelade alltid det på datan FÖRR, sedan var det de andra med massa småspel, var sådär, fattade inte riktigt vissa saker varken jag eller Kalle, kanske berodde på att vi var lite trötta när vi drog igång det!

Ialla fall klådde jag K i både Minigolf och hästsko kastning, dock förlorade jag i crocketen..

Måste säga att båda barnen är otroligt duktiga!


Skulle fotat lite men glömde helt av det, eller egentligen skulle man ju ha filmat för det ser ju ganska så kul ut när man står där och slår ut i tomma intet..skrattar..

Av Wallström - 21 oktober 2009 05:22

Fick ett "litet" knäppspel igår tror jagGlad Mitt hår, har sparat och sparat och gillade långt hår, dock var det på tok för långt nu så det gick ända ner till rumpan, MEN INTE LÄNGRE!! Tog en sax och bara klippte av allt själv, så nu måste jag boka tid hos frisören tills idag eller imorgon ..skrattar..för att jämna till det och få den frisyren jag vill ha!

Nu går det ungefär till axlarna!!! Skönt att bli av med det, hoppas bara jag prickar rätt med en BRA FRISÖR här med, har aldrig klippt mig runt här juObestämd

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards