Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Wallström - 1 september 2009 19:45

I söndags såg vi på Wallander - Tjuven, jag ville egentligen inte sett den eftersom Cellisten kommer för tjuven, men tjuven släpptes innan Cellisten så den har ju inte kommit ut än..(skrattar..blev lite komplicerat där..)

Så nu har vi ialla fall sett alla som släppts på dvd, och ja jag tycker faktiskt Wallander är bra. Kalle tyckte inte om dem innan, men nu när vi har börjat se dem här nya har han börjat gilla dem, och det var han som tjatade till sig att se den i söndags;)



WALLANDER - TJUVEN

Av Wallström - 1 september 2009 16:31

Sydda , strukna och upphängda! Hej å hå vad det gick fort att sy när man inte hade barnen hemma!

Ska sy upp vardagsrums gardinerna med en bit, men får bli lite senare, måste äta något känner  jag då magen skriker efter mat!



Av Wallström - 1 september 2009 15:26

Ja hur lyxigt har inte jag det, Cecilia kom hem, vi åt lite lätt mellanmål, sedan gjorde vi klart hennes läxa.

Skulle precis släppa ut dem så kom Kalles mamma, hon skulle lämna pengar för kläder hon hade köpt. Så frågade hon om dem ville följa med henne hem, och det ville dem ju självklart så hon tog med sig dem hem=) Skulle komma tillbaka vid 18 tiden med dem igen! Så nu är det bara jag och Ludde hemma, jag har putsat hallfönstret där Ludde sitter och skall nu sy klart dem nya gardinerna dit!

Av Wallström - 1 september 2009 10:06

Som jag Skrivit tidigare så fick jag min 30 års present tidigare av mamma =) Och ja jag fick vad jag hade önskat mig ( tråkig jag är va..ler.. )

EN SYMASKIN!

Har önskat mig det länge nu, inget man direkt går och köper bara så där, tycker inte jag ialla fall, så jag var/är jättetacksam, TACK SNÄLLA MAMMA=)


Liten och enkel, FUNKADE KANON!

Av Wallström - 1 september 2009 09:44

Har kikat på detta setet flera gånger men tyckt att det vart för mycket pengar, men nu så slog vi slag i saken och införskaffade det..



Detta Heter Fun från Boda Nova och finns i flera olika färger, jag fastnade för detta, men även lila och grönt var väldigt fina!


http://www.bodanova.com/web/bodanovawww.nsf/pages/634390F4E4FDBDA9C225707A00277D31!OpenDocument&Expand=2&PRODSUB

Av Wallström - 1 september 2009 09:17
Glitter Words - http://www.sparklee.comlawyer reviews

Då var vi redan inne i September, 30 närmar sig med stormsteg, känner att jag misslyckats lite, hade ju velat gått ner 20 kg tills dess, men det sabba jag ju, har inte stått på vågen på ett par veckor nu, men VI har levt lite för gott det senaste kan jag ju villigt erkänna!

Men denna veckan blir en nystart IGEN!

Man kan inte mer än försöka, just nu känns det som en bra period att börja försöka igen, då ALLTING runt om mig är bra just nu, allt flyter på som det ska och jag mår bra!


Vad har september att erbjuda då, ja på fredag fyller min far 63 år, herregud, känns så mycket! Han ringde mig igår, och som en del vet HÖR INTE DET TILL VANLIGHETEN... Men han pratade om ditten och datten, sedan kom det om hur många år sedan det var han fyllde 30 och allt sådant..skrattar.. många minnen drogs upp för hans del, men ja lite kul var det faktiskt!

I alla fall har dem kalas där till helgen, men jag avböjde och sa att vi kommer inte, vi var ju där nu i helgen så det blir lite för mycket. Men jag kommer skicka ett kort och ett kuvert med Lotter i..


Min bror ringde också igår, har tyvärr alldeles för lite kontakt med dem nu för tiden, vilket är väldigt synd, jag skall bli bättre..LOVAR.. Han frågade ialla fall om dem kunde komma nån helg, jag vet ju att han syftar på att jag fyller, men har sagt det flera gånger att jag kommer inte ha nåt kalas och vill inte fira det. Men dem är hjärtligt välkomna att komma nån annan gång ändå, så vi skulle kika på det.


Nu skall jag greja lite, skall försöka få in mer inlägg under dagen, men det kommer efterhand!



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards