Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Wallström - 23 september 2009 13:14

Har suttit och tittat på resor, är så sugen på att resa! Jag och Kalle var ju så nära att boka förra hösten då vi hade 2 barnfria veckor men vi hittade ju aldrigt nåt då som passade in, vi kunde ju inte förboka eftersom vi inte visste när han kunde ha dem.. Så såg vi en och när vi ringde och skulle boka då hade precis 4 platser gått och det fanns bara 1 kvar. TYPISKT.. Men nu är vi sugna igen, vill boka i tid så man har något att se fram imot!


1 vecka någonstans nästa år hade inte vart fel, nån som har nåt bra tips/råd på nåt bra fint ställe?

Av Wallström - 23 september 2009 10:00

Beställde ju från Ellos igår, när jag var inne idag stod det att paketet redan var skickat och att jag skulle ha det inom 3 dagar, har aldrig tidigare varit med om att postorder företagen varit så snabba. Eller så är det helt enkelt alldels för längesedan jag beställt ur dem..ler..så nu gäller det att jag ligger i med att nå mitt delmål för jag vill inte använda nåt innan, det skulle ju vara min belöning..hehe..


Märker att varje gång jag äter nu så får jag ont i magen, så kan tro att medicinerna just nu inte gör det bättre, känns som det är fel på hela tarmarna, och antagligen är dem väl kraftigt inflammerade nu. Har försökt med all möjlig mat tycker jag , men känns inte som om något alls funkar längre:-(


Idag är det ju biokväll för Cecilia, hon har verkligen sett fram emot detta nu, hon ville haft med en kompis hem idag, men jag sa att det får vänta tills imorgon, eftersom jag inte visste om denna flickan skulle dit! Och Alex skulle ju komma och möta upp Cecilia här innan 18 så blir det ju ont om tid att leka i så fall..


Nä nu skall jag röja i Sebbes rum lite..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards