Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Wallström - 8 september 2009 23:45


FRUKOST:

Gröt med Jordgubbar


MELLIS:

2 plommon


LUNCH:

1 Ciabatta med sallad, gurka, tomat, lök, ost och Kebabröra


MIDDAG:  

Potatis, köttbullar, morötter, broccoli, och en minifraiche röra med rödlök


KVÄLLSMYS:

50 g schweizernöts Choklad


Dagens Träning:

Sammanlagt ca 80 min promenad

Av Wallström - 8 september 2009 08:45

Ja eftersom allt var omgjort var ju jag också tvungen att göra om lite, blev hösttema nu! Blir inte nöjd riktigt så får se vad jag ska göra åt det! Är ju så kul med för det blir ju annorlunda beroende på vilken skärm man har, på den bärbara såg det ganska okej ut men när jag kollade på Cecilias den stationära så blev bilderna jättekonstigt placerade!

I alla fall så nu har jag lämnat Cecilia och krypit tillbaka ner i soffan igen, blir nog liggande här ett par timmar idag:-)

Av Wallström - 8 september 2009 07:15

När jag skulle logga in på Bloggagratis.se idag trodde jag ju helt klart att jag kommit fel! Dem hade gjort om allt som var, till det bättre eller sämre vet jag inte riktigt ännu, men kul att dem gör om lite Glad

Idag vaknade jag med grym huvudvärk och ont i halsen, vet dock inte om jag har nån feber..har inte orkat gå upp ännu, hör att Cecilia redan är vaken så.

Nä nu skall jag fixa iordning henne innan hon skall till skolan! Hörs sedan!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards