Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Wallström - 24 september 2009 14:29

Kom hem och slängde mig i soffan, helt utmattad! En medicinburk i ena handen och en film i andra..inte ofta jag lägger mig och ser på film helt själv, men var verkligen helt utmattad i dag så då fick det bli:


  


BRÖLLOPSDUELLEN - Kate Hudson, Anne Hahtaway


"Emma och Liv har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!"



Den var sådär, glad att jag såg den själv för det var en tjej film och Kalle skulle definitivt inte gillat den..skrattar..dock tror jag han gillar den andra filmen jag hade med mig, som jag har planerat att vi skall kika på ikväll när vild battingarna somnat..ler..

Hämtade nyss posten och ja där låg avin på Ellos paketet så skall dra mig till affären sedan och hämta ut det, men just nu orkar jag inte, magen känns som 17 svåra år och jag har nu tagit smärtstillande. Sebastian är fortfarande med Birgitta så bara jag och Cecilia hemma, och hon sitter och leker med sina barbies just nu, men har lovat henne att jag skall läsa en bok för henne så får se vad det blir..:-)

Av Wallström - 24 september 2009 08:47

Snart kommer Kalles mamma och hämtar Sebastian, hon skulle vara här runt 9-tiden. Vilken tur att man har bra människor runt omkring sig när livet inte funkar riktigt som det skall..
Har en smärta i magen just nu som gör att jag KNAPPT kan stå upp, önskar att det fanns reservdelar till oss människor precis som till bilar. Bara hade öppnat och bytt ut mina tarmar!


Mina tarmbesvär började efter att jag hade opererat bort gallan 2005, det fattade man ju inte då men det har man kommit på så här i efterhand, så man har ju gått nåt år utan att riktigt fattat vad det är, blivit hemskickad med MASSA olika mediciner i olika omgångar , både för det ena och det andra..Det har ju inte direkt gjort saken bättre!


Och nu sitter man här, känns som det bara blir värre och värre för varje månad som går, september har ialla fall varit värst, varannan dag har man haft dem här ohyggligt groteska smärtorna som vägrar ge med sig, men nu dem 2-3 sista dagarna, så kan jag inte ens stoppa nåt i magen, vågar inte äta för det gör bara så JÄVLA ont..

Vi får väl se vad läkarna säger:-(

Av Wallström - 24 september 2009 06:37

Så var det torsdag idag då, snart är helgen här igen! Veckorna rullar på hög hastighet.. Packade in dem första 2 julklapparna igår, tidigt jag vet, men hittade 2 saker som jag vet barnen önskar sig till rätt pris så varför inte slå till med en gång!


Detta året skall ALLA klappar vara klara i god tid innan jul, förra året var vi ju sjuka i omgångar så det blev INGET gjort, sedan när vi va bjudna på spat och hotellnatten hade jag ju både feber och var jättedålig, låg över hela jul, men lyckades gå upp i mellan och fixa maten till alla iaf!
I Januari fick jag besked om halsfluss, då hade jag gått ett bra tag med det, i år skall VI INTE va sjuka, det har jag bestämt nu..skrattar..


Igår ringde Kalles mamma och fråga om jag ville föja med på marknad i Maristad idag, jag svarade okej då för jag tyckte det kunde vara en kul ide, hon och Kalles syster skulle dit. Men efter att ha sovit katastrof idag och har ont i magen så blir det inget för mig, har ett ärende nu på förmiddagen så jag kommer nog bara vilja gå hem och sova efter det.
Sedan är det ju föräldramöte ikväll så det skall man ju vara någorlunda klar i huvudet för att medverka på..ler..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards