Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Wallström - 6 september 2009 21:21


FRUKOST:

Gröt med jordgubbar & bananer, 1 tunnbrödsrulle med leverpastej och gurka


LUNCH:

Korvwok


MELLIS/FIKA:

Fruktsallad


MIDDAG:

Kycklinggryta med sallad


DAGENS TRÄNING:

ca 70 min sammanlagd prommenad

15 min på motionscykeln

Av Wallström - 6 september 2009 21:05

Så nu är jag färdig för i kväll, blev bara en liten stund på "cykeln" men jag är ganska nöjd med det lilla, jag har ju trots allt vart på benen större delen av dagen så..

Tog den sista disken nu innan jag dök ner i soffan, passade på då Kalle är i duschen. Så nu är allt klart här..

Nu skall vi se om vi orkar kika på en film eller om det kanske kan finnas något att se på tv

Av Wallström - 6 september 2009 19:49

Alldeles nyligen hemkomna nu, vi har varit uppe vid sjön och gått en liten promenad så skönt, var faktiskt en riktigt skön kväll! Skall nu bara lägga barnen sedan skall jag upp och trampa på motionscykeln innan jag skuttar in i duschen. Vi har lovat att se nåt gemensamt på Tv:n idag jag och Kalle och inte som igår på skilda håll;)


Men just nu är Kalle nere och slipar fönster i källaren, så det tar nog en stund, och det är bra då hinner jag med lite här uppe utan att ha dåligt samvete att jag är "frånvarande". Denna helgen har vi vart tillsammans men ändå mycket "skilda", men har funnits mycket att greja med som vi har vart tvugna att ta tag i och nu känns det ju skönt att det är gjort. Jag vet att Kalle har dåligt samvetet för att han varit osocial med sina vänner ett tag nu och jag med mina, så jag hoppas det kan bli ändring på det nu för både min och hans skull, och för folkets i vår närvaro=) I alla fall summan av kardemumman är vi på det hela stora nöjda med våran helg ..ler..

Av Wallström - 6 september 2009 13:30

Nu har vi röjt på hela övervåningen, städat Sebastians rum, det såg ut som 7 svåra år, när han och hans vän har lekt där finns det inte NÅT som inte är utvält. Men nu har jag plockat upp allt, rensat ur och slängt massor plus att vi skruva av benen på sängen då dem hoppade i den så ett ben gick av:-(

Kalle hänger just nu ut från fönstren och putsar dem, vilket jag tackar för då jag är höjdrädd och inte gärna putsar dem på övervåningen..


Barnen har vart otroligt snälla och hjälpsamma så skickade ut dem då ÄNTLIGEN solen har dykt upp här nu ( inte en minut för tidigt ).. Dem har vart sugna på att gå ut hela dagen, men har inte kännts lockande att skicka ut dem i det spöregnet som var, allt blir ju så blött..

Är helt slut i huvudet just nu känner jag, men skall göra en fruktsallad till oss nu som vi kan njuta av hela familjen som en slags söndagsfika;)

Av Wallström - 6 september 2009 08:32

Duktig var jag igår, vi stannade till vid affären innan vi åkte och träffade Kalles bror med familj, och jag hoppade in och köpte en Big pack glass och några paket kex.. Så direkt när vi kom dit upp blev det då fika, jag hoppade allt, tog bara ett glas kolsyrat vatten! Kalles mamma hade bakat både kanelbullar och banankaka, så då tycker jag nog det var rätt duktigt att hoppa allt;)


Vi åkte hem lagom till Göta kanal 2 började, för det fick Kalle se i tidningen att den skulle gå, och den skulle han ju bara se trots att han sett den typ 4 ggr. Jag tycker den är kass efter 2 ggr (som jag sett den) Så jag tog min fruktsallad och gick upp och såg på :



RUMOR HAS IT - Jennifer Aniston och Kevin Costner


Den var ju sådär men ialla fall roligare än att se en film jag sett 2 ggr som jag inte tycker är så bra;) Våra filmer var dock slut ungefär samtidigt, så vi snackade lite efter och sedan somnade jag=)

Idag är det några timmars data jobb för min del som jag kommer syssla med, har redan suttit med det 2 timmar, så är väl ca 2-3 timmar kvar. Ingen långpromenad för min del idag INTE då regnet står som spön i backen och jag helt enkelt orkar inte, så blev en kortis förut, vet inte vem som ville in först, Ludde eller jag..skrattar..

Nu är det alldeles strax dags att fixa lite frukost, barnen börjar bli hungriga så=)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards