Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Wallström - 28 september 2009 17:31

Jaha då har dem hittat på nåt nytt här i bloggen då, en s.k gästbok, inte för att jag vet hur mycket man har användning för den, men kanske en kul grej!


SÅ NU MÅSTE NI ALLA SOM ÄR INNE LÄMNA ETT AVTRYCK I GÄSTBOKENTungan ute

Av Wallström - 28 september 2009 14:23

Blev idag medlem på: www.gratisbio.se värkar ju super bra att kunna tjäna gratis poäng och kunna få gratis biobiljetter. På www.gratisbio.se kan man delta i undersökningar, prova på erbjudanade, besöka hemsidor m.m för att samla poäng som man sedan kan byta ut mot något bra = i mitt fall blir det BIO BILJETTER..ler..

Varför inte bli medlem på www.gratisbio.se du med? Eller i alla fall kika in och se om det kan vara något för dig?

Av Wallström - 28 september 2009 11:39

Har nu rensat ur sonens garderob, han har fått prova alla byxor, 4 par byxor sammanlagt med dem nya passade bra i längden, resten gick bort!


Så nu har jag beställt 2 par nya byxor till han, plus ett set med byxa + tröja, blev 3 mjukisbyxor då han har 3 par jeans och ett par prasselbyxor. Bara något par finbyxor skulle sitta bra nu då!

Så nu funkar inga byxor i strl 110, bara 116 som gäller, mätte han på kuppen med och ca 113 cm lång har den lille krabaten blivitFlört


Beställde också ett 3 pack med sockar till han, och 2 2-pack med tröjor, 2 långärmade och 2 kortärmade, så nu är även hans garderob uppdaterad!

Känner att jag haft en riktigt shopping period i September, men innan dess har det inte vart mycket och nu behövdes det verkligen!


  

Av Wallström - 28 september 2009 08:08

Lämnat Cecilia på skolan och tagit en promenad med Ludde, regnade som tusan här förut , men nu var det bara lite lätt dugg som tur var, för Ludde skulle nosa på ALLT idag...
Idag har jag ett par timmars jobb på datan, sedan har jag ett par timmars jobb här hemma med att städa, hur städat det än är innan helgen ser det ut som tusan på måndagsmorgonen! Igår han jag ju inte med ett dugg hemma så, men det gör inget! Det är därför fredagen alltid går åt till att städa ordentligt, så vet man att när Kalle kommer hem på fredagseftermiddagen då har VI HELG!


Idag skulle kalle komma hem sent för det var mycket att göra och sedan har ju han pingis vid 18-20, nästa vecka missar han dock pingisen för då skulle vi på utvecklingsamtal och han valde själv tiden, ja det fanns inte så många och välja på och han ville ju vara med så!


Sedan så vann barnen på Cecilias skola någon tävling då dem skall till badhuset i september , där Kalle skrev upp sig som vuxen som ville åka med, får väl se om han blir en av dem utvalda, men Cecilia var det som ville att han skulle följa med så jag hoppass det..


Fick sålt ett paket med mina gamla kläder igår, fick 450kr, har 2 till som ev också är sålda nu, så pengarna som blir av det skall ev gå till Ikea till helgen om det blir av. Och resten skall sparas till kläder som vi behöver nu i höst och vinter! Har rensat ur Sebastians också nu och skall sätta ut både skor och kläder så lite kan det ju bli, kul då kan man köpa nytt ju:-)

Av Wallström - 28 september 2009 07:20

Vi hade en SUPER DUPER dag igårSkrattande


Klockan 13:50 åkte vi hemifrån, sedan åkte vi och handlade varsin dricka och lite snacks att ta med oss, barnen frågade hela tiden när vi var framme, (dem har aldrig bowlat förut)

Klockan 15-17 skulle vi ha vår bana, vi var där lite tidigare så vi började redan 14:45 barnen hade super kul, 2 omgångar spelade vi alla 4, en om gång satt dem och drack varsin dricka och åt lite snacks medans jag och Kalle spelade.

Jag kan säga att jag förlorade STORT!

Mina bästa poäng blev 78 medan Kalles bästa blev:


  


134 poäng och låg 2:a på hela stället!


  


Barnen var trötta när vi åkte hem sedan men båda hade haft kul och ville jättegärna göra detta igen!


Sedan åkte vi hem och hämtade Ludde och lite mat och sedan åkte vi vidare upp till Kalles föräldrar och spenderade kvällen hemma hos dem då dem ändå inte var hemma, åt mat, barnen spelade dator, jag rotade fram ett 1500 bitars pussel jag började med..ler.. Kalle kom och hjälpte till sedan fastnade vi framför det tills vi fick se att klockan var 21 då var det bara att packa ihop oss och fara hem, tur det bara tar 5 minGlad


Sebastian innan han somnade, mamma, "bobblingen va super duper kulig mamma" ..skrattar..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards