Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Wallström - 7 september 2009 20:02


Idag har inte varit den perfekta matdagen kan man säga!

Jag har levt på frukt och vatten mestadels,, Mår skit rent ut sagt!


3 pannkakor med jordgubbar på

2 nektariner

1 klase vindruvor 

fördelade under hela dagen!


OCH INGEN TRÄNING! 




Av Wallström - 7 september 2009 18:12

Nu har vi sett på film hela familjen tillsammans, och det blev:


 


RALLY BRUDAR

Eva Röse, Janne Carlsson, Maria Lundqvist, Claes Malmberg 


Skulle ju ha sett den häromdagen men det blev ju aldrig så! Tog dock ett par timmar för oss att se den idag, vi har pausat och Kalle lagade pannkakor till barnen i mellan och lite så=)

Tack å lov var Kalle hemma lagom till att Cecilia skulle hämtas så det var han snäll och gjorde, jag har legat hela dagen och bara vart uppe för att gå på toaletten och sedan lagt mig igen.. Termometern visade på 38 och då tog jag två nya alvedon, så nu var den nere på 37,6 med alvedonen i kroppen. tänkte jag skulle ta mig ut , posta några brev och tillbaka, bara så jag får lite luft!


Cecilia hade läsläxa idag, så nu sitter hon och Kalle och läser, såklart fick vi med 2 böcker som skulle kläs om tills imorgon med och jag försökte mig på att klä om dem, men det blev sådär..skrattar..jaja, det skyddar ju böckerna lite i varje fall!

Av Wallström - 7 september 2009 12:08

Utmaning!

Namn - Jennie
Ögonfärg- Blå
Hårfärg - Vette sjutton just nu, f.d blond :)
Högerhänt/vänster - Båda
Stjärntecken - Jungfru
Skostorlek - 39

Är dina föräldrar skilda - Nej
Sport - Ja du jag sportar inte direkt, promenerar och motionscyklar, räknas det?????
Helgdag- Jul, FAMILJEMYS
Årstider: Sommar


HAR DU NÅGONSIN…


Varit kär - JA, absolut
Blivit dissad - Absolut
Skolkat - Har hänt ja.
Sovit utomhus - Nä bara tältat massor av gånger.
Retats - Har ju säkert hänt.


THIS OR THAT…

Pepsi/cola - Cola ( pepsi = urk)
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Beror på..
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt -Hm , gillar ju båda ju :S
Mtv/vh1 - Vh1


SENAST DU


Skrattade -Imorse..
Grät - Vet faktiskt inte..
Filmen du såg senast: Maid in Manhattan
Tuggade tuggummi - Lördags

Drog ett skämt - oj vet ej!
Sjöng en sång -Sjunger varje dag i duschen ..skrattar


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN…

Ätit müsli - nej
Rökt - Nej det var längesedan, dock finns suget där ibland:)
Tagit droger - nej
Kysst någon - Absolut :)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Ja
Bakat - mmm..nej..

Av Wallström - 7 september 2009 11:58


Tog tempen och konstaterade att lite feber är det, 37,7 brukar ligga på 36,5 ungefär. Stoppade i mig 2 alvedon och kröp ner i soffan och kurade ihop mig.. Har  legat i 1½ timma, men det är några maskiner på utsidan och det är ett j***a liv rent ut sagt, så går ju inte direkt vila här!

Bad Kalle fixa med några filmer hem så man kika på nåt sedan, han skulle vara hemma vid 13 tiden igen så, hoppas han hittar någon bra=)


Ska lägg mig och göra en utmaning jag fick i helgen om jag orkar, började på den förut men la ner den igen, orken infinner sig inte riktigt!

Av Wallström - 7 september 2009 07:56

Cecilia är lämnad, sebastian bänkade sig framför tv:n, playhouse disney är hans favorit kanal just nu. Väl hemma känner jag att jag mår inte helt okej, nyser, hostar och näsan rinner, lite lätt halsont. Får hoppas det är nåt övergående för vill inte bli liggande nu känner jag...

Blir en chill dag, tvätta och och vila inget mer ansträngande här inte..


Kalle blir bara borta några få timmar idag typ 4-5 så har skickat med han en inköpslista så han får handla på vägen hem, för orkar knappt tänka tanken på det själv. Får passa på för sedan jobbar han resten av veckan GANSKA MÅNGA timmar..



Av Wallström - 7 september 2009 07:08

Så var det ny vecka igen då, tiden bara flyger förbi. Har vart inne och väckt Cecilia och plockat fram kläder, packat hennes väska och väntar på att kaffet skall rinna ner i bryggaren så skall vi äta frukost!


Började bläddra på tv:n igår och hittade en film som Kalle ville se, ja jag hade sett den , men kom inte ihåg den och kunde också tänka mig att se den så det fick bli:



Maid in Manhattan - Jennifer Lopez


Efteråt kom jag på varför jag nog inte lagt den på minnet, både jag och Kalle var ganska överrens om att den INTE var något vidare=)

Nä nu skall barnen få frukost!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards