Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Wallström - 22 september 2009 08:35

Vet inte vad som tagit åt mig, brukar aldrig shoppa direkt mycket till mig själv utan för det mesta till barnen, MEN NU!

Ja jag var ju nöjd med kläderna från Ellos, och så fick jag ju en presentcheck på 300kr, så vad gör man då?!? Jo man går in och gör en ny beställning!  ..skrattar..

Fick beställt vinterjacka och termobyxor till Cecilia, 2 par byxor till Sebastian, 2 par leggings till mig själv, 1 stickad polo till mig, 1 trench coat till mig, 1 par höga stövlar till mig, 1 pussel till Sebastian (julklapp)... Man får ju passa på, fick ju pengar i födelsedagspresent så vad kan man bättre göra än att shoppa nåt fint till sig själv och barnen! Stackars Kalle får dock va utan;) Nädå han skall också få nåt, men det handlar jag nog direkt i affären, lättast så!

 

TILL MIG:


  

 

TILL BARNEN:

 

  

Av Wallström - 22 september 2009 06:45

En liten miss igår gjorde att Kalle samlade några vänner hemma igår då pingisen inte började förrens nästa Måndag..skrattar..! Dem satt i köket och snackade och fick äta tårta, då passade jag på att öppna mitt paket från Ellos;) Kan inte annat än säga att jag är SUPERNÖJD med alltsammans! Koftan var såååå mjuk och skön, skulle nog vilja beställa en till i en annan färg så man har lite att välja på. Fick med en presentcheck på 300kr i går med beställningen så får se, kanske;) Kalle skulle kika idag om det kanske fanns nåt han ville, och jag skall kika om dem inte har nåt vinterställ till Cecilia där kanske..


Så det var en lugn och trevlig kväll hemma hos oss, både jag och Kalle var nöjda:-) Däremot slocknade jag tidigt, hur jag än försökte var det helt enkelt omöjligt att hålla ögonen öppna, så vid 22 hade jag somnat i soffan, bad om ursäkt idag för att jag vart så tråkigt, då skrattade Kalle och sa, ja jag somnade MAX 5 min efter dig så det är lungt!


Men visst är det svårare att hålla sig vaken nu när man kurar ihop sig skönt i soffan och det är så mörkt ute?

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards