Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Wallström - 12 september 2009 23:30

Vid Maten fick Cecilia jätteont i magen igen, hon han knappt börja äta så vi bar in henne i sängen igen och lät henne vila, och det VAR INTE för att slippa maten för det var hon som fick bestämma den igår och hon valde såklart tacos då det är hennes favorit..

Men efter 1½ timma kändes det bättre sa hon så fick hon äta lite då istället, sedan satte vi på film:


  

Matthew Perry - Zac Efron


Om 17 Again:

Mike, 35, är inte nöjd med livet. Han har jobbat 18 år på samma arbetsplats utan att ha befordrats, han är nyskild och han har knappt någon kontakt med sina barn. Livet har inte riktigt blivit som han tänkt sig. Annat var det i high school då Mike var stjärnan i basketlaget och killen som fick dejta skolans snyggaste tjejer. En sen kväll när Mike är på väg hem i regnet ser han vaktmästaren från high school stå vid räcket på en bro. När han stannar bilen försvinner mannen och i sin iver att finna honom trillar Mike över räcket. Han vaknar upp nästa dag hos sin kompis Ed, och upptäcker han att han inte längre är sig själv. Han har förvandlats till en gänglig 17-åring igen. 

 

***

 

Lite kul var den men ingen KANONfilm, barnen satt med och kollade, just för att det var Zac som var med (känns ju igen från high school musical filmerna) dem förstod inget då dem talade Engelska, men vad brydde dem sig väl om det;)

Av Wallström - 12 september 2009 16:45

Hemkommen från fotbollen med en liten gladare Cecilia, det var kul att kolla på matchen, dem vann med 10-2 så dem var riktigt glada efteråt..ler..

Cecilia och Veronikas 2 killar kommer väldigt bra överrens och dem går på samma skola ju så det är kul, hon fick lite annat att tänka på och det behövdes!

Håller på med maten just nu ALLA är lika hungriga efter promenaden och den friska luften;)


  


GISSA MATEN?!? Japp TACOS..skrattar..och öl till starka som tusan, 2,8%..haha..det räcker gott för oss!

Av Wallström - 12 september 2009 14:45

Ja det blev lite grejer idag som jag kom över, var iofs bara inne för att handla på mig grejer som tvättmedel, diskmedel, schampo, duschkräm och sådant. Men ligger några butiker runt om så jag kikade lite där med;)


  


Blev både nöjd och besviken, fick tag i ett FODRAT GUMMISTÄLL till Sebastian = NÖJD, sedan hade dem i rosa också, fanns ALLA storlekar utom Cecilias = BESVIKEN, både större och mindre.. Och hon skulle verkligen behöva ett då dem är i skogen 1 gång i veckan! Men men bara att fortsätta leta, vill ju hitta ett under 600 kr helst, kollade på ett förra veckan och det gick på 800kr men var väldigt fint! Sedan 2 prylfickor som Kalle ska få sätta upp idag, dem skall sitta innaför dörren ned till källaren, 1 med innetofflor i och en med halsdukar , vantar och mössor.. Sedan min gröna period är kvar=) Så 3 gröna Vispbunkar och en grön tång;)


Vi har bestämt att gå bort till fotbollsplanen och kolla när Kalles systerson spelar fotboll, bara så Cecilia skall få något annat att tänka på, hon har fortfarande lite feber och lite ont i magen men hon säger själv att hon orkar och vill så..

Av Wallström - 12 september 2009 14:15

Var till Mariestad och handlade igår, och när jag kom hem hade jag en hysterisk dotter! Hennes kanin hade dött SIGGE, så Kalle fick gå ut och börja gräva så fick vi ha en begravning för han. Jag tror varken jag eller Kalle kunde hålla tillbaka tårarna.

Cecilia satt nog där ute en timme innan vi kunde få in henne, hon plockade blommor, äpplen och hmm plommon till han..ler..


  


Han är saknad av oss alla för han var en riktigt go kanin, våran lilla SIGGE!

Av Wallström - 12 september 2009 05:46

Hade hoppats på att få sova länge idag eftersom det blev så lite sömn natten innan, men ICKE! 05:15 var det bara att stiga upp och dra på sig kläderna och gå ut MED LUDDE!

Först hämtade han var enda leksak han hittade och placerade på mig (både hans och barnens) sedan började han gnälla och slicka mig ansiktet så då förstod man att det var akut. Han har ALDRIG tidigare väck oss för att gå ut, men han har varit halvdan i magen då vi har bytt torrfoder, det vi brukar köpa var ju slut sist, så därför köpte jag en liten 4kgs säck av ett annat märke under tiden..och det har hans mage inte gillat! Så skall åka idag och se om dem fått in det vanliga igen..


Nä ska försöka sova en stund till nu!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards