Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Wallström - 5 september 2009 23:59


FRUKOST:
Gröt med mjölk och jordgubbar, ! grov tunnbrödsrulle med leverpastej och gurka


LUNCH:
1 Choritzo med bröd, senap, ketchup och lök och ett glas kolsyrat vatten


MIDDAG:

Benfri kotlett, sallad och Tzatsiki


KVÄLLSMYS:
Fruktsallad


DAGENS TRÄNING:

Sammanlagd ca 90 min promenad


Av Wallström - 5 september 2009 17:23

Ändrade planer blir det nu på kvällen, Kalles bror ringde och ville skulle komma upp till kalles föräldrar, då han, hans sambo och barnen var där! Dem ville leka och så skulle vi ta en fika ihop..

Så nu väntar vi bara på att Kalle ska duscha så skall vi åka, skönt att komma iväg och va lite sociala ändå så här en lördagskväll...

Barnen har redan fått sitt lördagsgodis, det fick dem direkt efter middagen, så när vi kommer hem sedan blir det väl direkt i säng för dem. Vi har bestämt att se på Rally Brudar när vi kommer hem, om den är bra har jag ingen aning om, men man måste ju se alla filmer minst en gång ialla fall;)


Av Wallström - 5 september 2009 14:48

Sydde lite på morgonen, några dukar och kuddar, sedan väckte jag Kalle vid 9:15 för då ville barnen ha frukost så vi dukade iordning och gjorde klart han så han bara kunde komma till ett dukat bord=)


Sedan röjde vi undan det sista ute, nu är väl sommaren över för gott och blir väl inte så många mer utesittningar så ställde undan det mesta och körde iväg ett lass till tippen!


Efter lunchen körde vi upp till sjön och gick 2 varv med Ludde, är kallt ute, men skönt ändå.Piggnade till lite av det. då jag var jättetrött innan.


Har varit och handlat Lördagsgodis till barnen och massa frukt, jag kör en fruktsallad utan något till som lördagsmys, jag vill ju också tugga på nåt när dem andra smaskar;)

Så nu har vi Laddat upp me massa frukt!



Plommonen är från vår egen trädgård.. 


Har varit en lugn dag men vi har ändå fått väldigt mycket uträttat, Kalle fixar lite på utsidan just nu och jag skall vika lite tvätt, sen är det dags att börja med lite middag. Efter det blir det nog mys i soffan resten av lördagseftermiddagen, lite sugna på att åka in och hyra en film, får väl se om det kanske kan bli så=)

Av Wallström - 5 september 2009 07:09

Vaknade av att jag hade Huvudvärk idag, har sovit otroligt dåligt inatt, vaknat flera gånger, har ingen aning om varför dock..:-(

Det riktigt spränger i huvudet idag ialla fall, och jag som hade tänkt sätta mig och sy 2 kuddar och 2 dukar innan Kalle går upp, han vill ju sova till ialla fall 9:30 så då har man ju lite tid på sig att greja..

Sedan så brukar jag ju ta promenaden vid 8 - tiden men får se om det blir någon sådan långpromenad av idag..




OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards