Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Wallström - 6 mars 2009 07:30

Ja ALLDELES grått & Dimmigt är det när man kikar ut, känns som det passar för hur jag känner mig idag, har så ont nere i ryggen så jag knappt kan sitta, ligga el stå..Kände INGET när jag gick och la mig igår!

Hoppas det går över snabbt, kommer inte köra någon träning idag. Inte för att det kommer finnas så mkt tid över till det heller så.. 


Ska jobba nu på förmiddagen, sedan hämta Cecilia i skolan vid 13:30 hem och äta sedan skall vi åka till gbg. Det är deras pappas helg, (han hoppade över sist helg) och han hade ingen tillgång till bil. Då erbjöd jag att åka och lämna dem, vill ändå kika in på ikea lite så och barnen ville leka på det lilla leklandet utanför så jag planerar att vi skall va där vid 15tiden så dem kan leka en timma innan han kommer vid 16-tiden. Jag och Kalle ville så gärna ha den här barnfria helgen nu då vi inte kommer att träffas så jättemycket framöver. Han skall ju börja sin Chaufförsutbildning nu på måndag den 16/3 och kommer gå där fram till sommaren. Så det blir väl bara helgvis, dem helger det inte är nåt annat..


Iaf så blir det som sagt ingen träning idag och kanske inte resten av helgen heller, skulle inte funka så som jag känner det nu. Men hoppas vädret håller sig någorlunda iaf så hade vi tänkt gå strandpromenaden på lördag.

Nä nu är det dags att gå med Cecilia tills skolan strax!


Tjing!!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards