Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Wallström - 13 mars 2009 06:41

Ja alla är ju ldiga idag, vi är i Skövde, Kalle skall inte vara på sitt möte förrens vid 14! Men mina barn har aldrig varit några sömntutor på morgonen och lär nog heller aldrig bli, så kl 6 imorse va båda vakna. Jag kunde INTE somna om så det var bara till att gå upp.


Har en hel del att göra här, vi började med att städa ur vårat gamla sovrum här igår och sedan flytta ned Cecilias grejer, så hennes rum börjar bli klart, bara tv-bänk och ett nytt skrivbord som fattas!

Idag skall jag försöka rensa ur Sebastians rum, han skall ju ha Cecilias gamla. Ska försöka ta före och efter bilder. Men vi kommer inte bli klara innan påsklovet ialla fall.


Kommer bli undantag med maten när vi är här nu, vi hade så mkt grejer som skulle med så orka inte dra med MASSA mat för att fixa en GI kost. Och handlar inte nytt här för att vara här i 2½ dag, så det får bli det de blir. Middagen blir iaf Torskgratäng med mos så inget super onyttigt där. Frukost blir havregrynsgröt, men där emot lunch vet jag inte än. Men men så aktiv jag har varit här så gör det nog inte så mkt ändå;) Sprang i trappen minst 50ggr igår..skrattar...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards