Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Wallström - 14 mars 2009 12:45

Vi bestämde oss ju för att åka hem på Lördagen så idag är det dags, men egentligen vill nog ingen utav oss åka..

Men måste greja lite hemma, hade ju packat med oss en del hemifrån så nu börjar det ta på sakerna hemma, så skall försöka röja ur köksskåpen, endast det nödvändigaste tänker jag behålla kvar. Skall va så lätt som möjligt att flytta denna gången har jag bestämt mig för.


Skall packa med så mkt som bara går nästa gång som blir vid påsklovet, skall ha skissat klart Sebastians rum till dess med så att vi kan göra klart det och vårat sovrum då. Letar för fullt randiga tapeter till allrummet med, men verkar inte finnas sådana jag vill ha billigare än 700kr / rullen så vi får väl se om vi avvaktar eller hur det blir, känns ju sådär att pröjsa 1400kr för bara en vägg.. Det är ju trots allt 3 väggar till som skall fixas.

kalle kom med en bra ide igår, vi skall bygga in spottar i taket ovanför våran stora garderob i sovrummet, kan nog bli riktigt snyggt. Vill bara att allt ska va klart NU!!...skrattar...


Nä nu skall jag packa ut det sista i bilen!



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards