Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Wallström - 11 mars 2009 14:53

Jag & Kalle tog en tur på strandpromenaden idag, va riktigt härligt, dock blåser det ju alltid vid havet, men bara så skönt att få komma ut lite. Städ som gäller snart och resten av dagen, vill få gjort det mesta idag då vi åker imorgon, och fått packat klart allt som skall med. Börjar kännas som att vi lever i en tom lägenhet här..skrattar..


Skall bli skönt att komma bort härifrån några dagar, hoppas verkligen vädret håller i sig dock så barnen kan va ute och leka och springa..


Kikar efter ny säng och hoppas kunna hitta en innan vi flyttar, våran har gjort sitt och vi behöver en ny, vi har hittat en riktigt snygg huvudgavel som vi har bestämt oss för, dock passar bara en 160 säng den och nu har vi 180cm, så kanske kommer blir lite skillnad. Jag hoppas hinna klart med det nya sovrummet under påsklovet, ska verkligen ligga i och försöka få gjort klart det mesta då. Nu hänger ju bara på att få tag i rätt färger till väggarna.


Nä om man skulle ta tag i städ och maten nu då...

Av Wallström - 11 mars 2009 09:07

Ja har ju inte riktigt skött kosten efter GI den senaste veckan. I helgen slank det ned både Coca-cola och Choklad. Gillar inte ens Cola egentligen men sambon hade köpt hem och blev så när vi åt lite gott framför tv:n. Ångrar inget, trodde dock det skulle visa sig på vågen, men nä inget denna veckan iaf. Har även börjat käka lite ris el potatis till varje måltid, skall även börja med en frukt per dag, DET har jag saknat!


Så kan ju hända vågen kommer stå still lite inom kort men det räknar jag med. I af så visade vågen  -0,6kg ned idag så jag är helt nöjd!



Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2: -1,2kg

Vecka 3:- 0,9kg

Vecka 4:- 0,6kg

Vecka 5:

Vecka 6:

Vecka 7:

Vecka 8:


SAMMANLAGT: 5,3kg


DELMÅL 1:                    BELÖNING:      


18 MARS -5KG               FRISÖREN- en ny frisyr           -5kg KLAR 11MARS!!!


DELMÅL 2:   

                  

1 APRIL -10KG             ETT par nya JEANS      



Ja ÄNTLIGEN va första delmålet klart :-)   *jippie*    


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards