Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Wallström - 16 mars 2009 21:11

..Läste 46 sidor av Lotta på Bråkmargatan och höll på att natta både barnen och mig själv..men ryckte i sista stund upp mig, kul att soman vid 19.30 liksom.

Är helt slut, har precis lagt på med Kalle, orkade knappt prata.. Känns som det har varit en fruktansvärt lång dag idag, ändå är inte klockan mycket mer än 21.


Cecilia hade ju kompisar med sig hem och det blev verkligen ett himla liv, hade ont i huvudet redan innan men inte blev det bättre. Men huvudsaken är att dem ialla fall hade kul tillsammans. På onsdag skall dem va hemma hos den andra flickan så det kan ju va skönt, då blir det bara jag och Sebbe.


Blev ingen mer träning på crosstrainern men sammanlagt 80 min promenad och 20 min på crosstrainern blev det idag då får väl va nöjd ändå..


Är snart klar för kvällen, har packat Cecilias gympapåse och fruktpåse, Sebastians väska till dagis, ändå känns det som jag glömt något...nu skall jag slänga mig i soffan framför tv:n och bara va!


GOD NATT!!!

Av Wallström - 16 mars 2009 14:10

Fick ett oroande brev från Cecilias skola idag, en man i SVART VOLVO försöker locka med sig barn från skolan och runt om.. vad är det för JÄVLA sjuka människor. NU uppmanas alla föräldrar att följa barnen ända in till skolan, det gör ju iofs jag ALLTID, men ändå! Skolan ligger jättenära vägen, så jag hoppas verkligen dem har ordentligt med uppsikt på rasterna oxå. Blir FÖRBANNAD, FRUSTERAD och så känner man sig MAKTLÖS!

Bara vetskapen om alla dessa jävlar som finns där ute gör en mörkrädd!!!

Av Wallström - 16 mars 2009 08:43

Puh, är helt slut och duschen står redo nu. Gick i raskt tempo 40 min och körde sedan crosstainern direkt i 20 min. Så 1 timma sammanlagt, skall försöka köra lite till sedan men vet inte riktigt var jag kommer att hamna rent tidsmässigt med allt så får se vad som hinns med. Kanske får köra crosstrainern framför tv:n ikväll om jag orkar.


Kalle messade och var nervös för sin nya utbildning, men det kommer nog att gå kanon tror jag..ler..

Blir en tuff sommar, vi kommer ju att flytta 2:a helgen i Juni, då har barnen ingen barnomsorg i sommar och jag kan inte direkt jobba då, men sitter ändå och kollar och skall söka lite jobb så får vi se hur man kan lösa det. Däremot Kalle börjar ju sitt nya jobb i Juni och kommer jobba hela sommaren utan semester och det känns ju mindre kul när man precis har flyttat dit.

Men, det är ju bara att acceptera, jag kommer ju ha en del att greja med för att få iordning allt, sen får man väl sysselsätta sig och barnen så mkt det går.

Dem skall va hos sin pappa 2 veckor i sommar har han sagt, får se hur det blir med det då han sa nu sist att han bara kunde ha dem den kommande helgen och sedan inte då förrens till sommaren!


Nä nu är det dusch och sedan är det jobb som gäller..

Av Wallström - 16 mars 2009 06:23

Somnade meningslöst tidigt igår, redan vid 21 tiden! Hörde  att jag både fick meddelande och att telefonen ringde men orkade bara inte gå upp. Är lika trött idag kan jag säga, orkar knappt ta mej upp och huvudet känns hur tungt som helst.

Ska jobba idag sedan skall jag försöka med att träna 45 min innan jag hämtar Cecilia från skolan, hon skall ha med en kompis hem idag som skulle va kvar till 18:30 så då lär det ju va full rulle.


Förresten, fick ju tillbaka bredbandet igår och YES nu funkar det som det skall, blir bara lite lack när man ringt och tjatat på det ett tag och dem säger att dem väntat på reservdelar. Men när vi hämta det igår så fick vi ett helt nytt! Men nu är det iaf här och jag kan surfa, framför allt blogga ju;)


Nu är det dags att fixa iordning oss!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards