Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Wallström - 10 mars 2009 06:38

Har fortfarande inte fått tillbaka vårat bredband, har tjatat som tusan nu, men dem verkar ha noll koll. En tjej vi pratade med sa, ja men ni får väl lämna in det då om det är fel på det, öhhh det gjorde vi, hos er för 1 MÅNAD SEDAN, men var ÄR DET? Jaha nä nu förstår jag inte säger hon då!

Vi sa dock upp det nu, men har ju ca 10 månader kvar av bindningstiden, men sedan försvinner det ÄNTLIGEN och Kalle har redan beställt Telia hem till huset som kommer denna veckan eller nästa förhoppningsvis! På mobilen funkar ju bara att surfa nu på morgonen typ annars går det allt för segt och det är absolut inte alltid man har tid att sitta och blogga nu på morgonkvisten.


Igår var det utvecklingssamtal på Cecilias skola, ett sådant där hon skulle vara med. Dock kom inte hennes pappa, men va väl kanske inget man förvånad över heller. Är så skitsur på han som jag bara kan bli, han har inte haft barnen på ett tag och skulle inte ha dem i helgen heller men så så jag att vi kunde köra ner dem och då var det okej. Alltså har han inte träffats dem och firat att Sebastian har fyllt 4 år så trodde han skulle göra det nu. Men nä, Sebastian hade inte fått något, inte ens ett Grattiskort av han, men när vi hämtade dem på söndag i gbg så var han jättejäktad för han skulle hinna med att handla presenter till ett av hennes barn och så skulle dem ha kalas på eftermiddagen! Men INGET till sitt eget. När jag frågade han sa han, jag får faktiskt prioritera, jag kan inte köpa till alla, on nu fyller hennes barn år och jag bor faktiskt här!


VAD SÄGER MAN?!?


Iaf visste han inte när han kunde ha dem igen, så vi skulle höras av framöver, undra vad som hände med varannan helg.


Igår fuskade vi ALLA med Mc Donalds, hade kuponger så vi passade på att nyttja lite, Sebastian hade ju ett Gratis födelsedags Happy Meal och så även Cecilia. Och vi fick köpa 2 menyer för 1. Vi äter där Max 1 gång om året så fick bli nu. Dem hade iaf kul och fick komma ut lite och leka.


På torsdag efter skola och dagis åker vi till Skövde, Kalle har ett möte på fredagen så Cecilia ska va ledig så vi kan åka med. Har en del att greja med där med för att bli klara med allt. Skall ha med lite grejer vi handlade på Ikea i fredags. Sedan skall vi byta sovrum, så Cecilia skall få rummet nere medans vi får det stora rummet uppe med den stora garderoben, så nu har vi valt ut nya tapeter dit :-) Letar efter snygga randiga tapeter till allrummet uppe men har bara hittat 1 par och dem gick lös på 700kr rullen, lite saftigt just nu tyckte jag.


Nä nu valkas dagis + skola!





OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards