Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Wallström - 22 mars 2009 18:18

Ja dessa kläder va min belöning när jag hade minskat 5kg 11 MARS!

Av Wallström - 22 mars 2009 17:54

Kalle har åkt och jag är kvar här..*suck*..känns jobbigt.. men snart så!

Helgen har vart lugn men ändå livad, det tog tid innan jag och Kalle hittade tid för varandra och det kändes lite jobbigt. Men samtidigt förstår jag ju att barnen vill vara med han också, dem har ju verkligen saknat han där här veckan dem också. Cecilia har ju iofs haft massa kompisar hemma hela helgen så hon har ju varit lite mer "lugn" men ändå. Sitter här nu och skall alldeles strax ringa den sista tjejens mamma och säga att det är dags för henne att gå hem, jag är jättetrött och kan va skönt att få barnen i säng och bara få känna lite - TYSTNAD! Igår gick inte sista förrens klockan va 20 på kvällen!

Åhh igår va så skönt väder ute, det va första dagen jag INTE hade vinterjackan på mig, å det va så härligt, vi gick med barnen till lekplatsen och satt nog där i 1½ timma i solen..SKÖNT!

Imorgon är Cecilia ledig, hennes skola har LOVDAG! Så då hoppas jag också på någorlunda fint väder så man kan va ute i några timmar ialla fall. När Kalle ringde hem till sin mor idag så snöade det där, OCH det vill vi inte ha hit... 

Av Wallström - 22 mars 2009 06:43

TEXMEX CREPES

8st

PANNKAKORNA

2½ dl vetemjöl
6 dl mjölk

3 ägg

½ tsk salt
2 msk smör

FYLLNINGEN

400g köttfärs
Smör
1 tsk salt
2 dl creme fraiche "paprika/chili"
2 dl texmex riven ost


Vispa mjölet med hälften av mjölken till en smet.Vispa sedan i resterande mjöl + ägg, salt och smör.
Stek sedan upp 8 pannkakor.

Fräs upp köttfärsen, häll sedan i creme fraichen + saltet och låt små puttra några minuter. Dela sedan upp blandningen på pannkakorna och stö över osten, klara att servera!

Av Wallström - 22 mars 2009 06:26

Man får bara svara med ett ORD och BARA använda ordet 1 gång!


Var är din mobiltelefon?

Sängen
Ditt hår?

Mellanblond
Din mamma?

Jobbnarkoman
Din pappa?

Diabetes
Det bästa du vet?

Kidzen
Din dröm inatt?

Orolig
Din dröm/ditt mål? '

Hälsa
Rummet du är i?

Sovrummet
Din hobby?

Inredning
Din skräck?

Peddosar
Var vill du vara om 6 år?

Landet
Var var du igår kväll? Hemma
Vad du inte är?

Pigg
En sak du önskar dig?

Pengar
Var växte du upp?

Dalsland
Det sista du gjorde?

Sov
Dina kläder?

Jeans
Din tv?

Av
Ditt/dina Ludde Lump (aka dammråttan) ?

Finns
Din dator?

Het
Ditt humör?

Trött
Saknar någon?

Kalle
Din bil?

Nada
Något du inte har på dig?

Strumpor
Favoritaffär?

Hemtex
Din sommar?

Romantisk
Älskar någon? Många
Favoritfärg? Limegrön
När skrattade du senast?

Igår
När grät du senast? Yesterday

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards