Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Wallström - 19 mars 2009 18:25

Frågade barnen vad dem vill ha för snacks på lördag och Cecilia tycke vi skulle prova dem nya ostbågarna med chili. Men jag är dock tveksam, brukar ju bli så att allt vill provas men sedan gillas det inte och bara blir liggande å ingen äter det - Typ kasta pengarna i sjön moment.. Så finns det någon som provat och kan ge en liten hint om hur dem är i smaken, är dem starka?

Av Wallström - 19 mars 2009 10:53

Har huvudvärk så det riktigt spränger, men va ute och gick i 2 timmar, då kändes det inte alls och var jätteskönt! Men så fort jag kom in igen smällde det till.. Håller på att steka upp en omelett att äta, sedan skall jag faktiskt försöka gå och sova 1 timma, annars kommer jag nog aldrig orka med denna dagen.

Min mamma ringde nyss å sa att hon kommer ner i eftermiddag?!? Nu vet ju inte barnen men jag vet och kommer hon inte så kommer jag nog säga att hon inte behöver bekymra sig över att komma mer heller! 4:e dagen i dag hon säger att hon skall komma så.


Nä nu skall jag äta frukost och sedan natta mig lite, ha det bra i vårsolen allihopa!

Av Wallström - 19 mars 2009 07:47

 UTMANING:

( börjar bli lite tjatiga;) )


1. Är du i ett förhållande just nu?

Oh ja;)


2. Om inte, varför inte?


3. Hur långt har ditt längsta förhållande varit?

Ungefär 6½ år med barnens far.


4. Vad heter den du senast var i ett förhållande med?

Ja det borde väl Va Kalle som jag är tillsammans med nu då eller?


5. Hatar du ditt ex?

Både ja och nej!


6. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?

Nä egentligen inte, men tankarna har funnits för barnens skull, men dom är dock långt borta nu!


7. Har du kvar någonting från ditt ex?

Ja 2 underbara barn.


8. Vad är du mest för, Förhållande eller strul?

Förhållande.


9. Är du en player?

Neee...


10. Har du någon gång blivit dumpad?

Ja..


11. Har du någon gång blivit sårad?

Oh ja..


12. Har du någon gång dumpat någon?

Japp..


13. Om alla du vart tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?

Omtänksam.


14. Är du en bra partner?

Det hoppas jag väl att jag är ja.


15. Är du kär i någon just nu?

Yeah! ÄLSKAR !


16. Är någon kär i dig?
Ja det får vi minsann hoppas;)


17. Hur skulle du beskriva den perfekta tjejen/killen?
Snäll, rolig, trogen, FINA ÖGON;)


18. Har du varit kär i flera personer samtidigt?

Japp.


19. Har du någon gång vart otrogen?

Nepp...


21. Vem är den viktigaste personen i ditt liv?

Mina barn & Kalle


22. Kommer du gifta dig i framtiden?

Nej det tror jag nog inte om jag vill leva med Kalle resten av livet så..skrattar..

Ja och som vanligt UTMANAR JAG INGEN SPECIELL utan bara ALLA som känner sig manade:-)

Av Wallström - 19 mars 2009 06:38

Igår eftermiddag gick verkligen allt fel och det blev en riktigt skitdag. La barnen vi 19-tiden och läste fram till 19:30 sedan skulle jag gå och se det där matprogrammet halv åtta hos dej (eller vad det nu heter). Satte på tv:n och skulle sätta mig då ringde det på dörren, det va granntanten. Vi har nämligen fått en ny hyresvärd som är lite "galen" här och har försökt mjölka oss på hyreshöjningar hela tiden och det har varit jättestrider. Och nu då fick vi en som "typ" ett riktigt jävla smäll, jag skulle få 1500kr i hyreshöjning och retroaktivt från februari, så nu skall dem strida igen, så antagligen då det har gått så långt kommer detta komma upp i rätten nu, och då skulle hon höra om alla pappar! Orka med detta nu när man skall flytta och allt oxå.. Sedan stod jag och pratatde med en annan granne i ca 1½ timma, som skall ha en liten bebís den 24:e mars, samtidigt som min Kalle fyller 27 år;) Iaf när jag gick in va klockan 21:40, gick till tv:n och satte på den igen, 1 minut sedan knastrade den till och STENDOG! ..kul liksom..


Ha det va den tv:n, gick och ringde Kalle och vi pratade en stund, va inget bra samtal då båda va lika trötta och irriterade, la på och mobilen STENDOG!

Har inte gått att få igång den igen, som tur är har jag en till, med kan inte ha samma kort i den och det är ju den andra ringer till..surt..


Ringde min mamma, skulle jag inte ha gjort i det läget då jag redan va irriterad, men hon har lovat Cecilia (som har ringt och frågat) att hon skulle komma ner och hälsa på henne 3 dagar i sträck. Men nä vi har inte sett röken av henne, OCH VEM är det detta går ut över på kvällarna. Jag har försökt sagt till min mamma en MASSA gånger att hon inte får säga till barnen att hon skall komma om hon inte gör, för att dem blir LEDSNA när hon gör det. Men nä då, det går in genom ena örat och ut genom andra. Hon bor 2,5 mil härifrån och det va väl 1 månad sedan hon var här sist några minuter på kvällen innan hon skulle till jobbet :-( Så ja då blev det tjafs där, hon HADE inte hunnit, men för FAN ring och säg det då så slipper barnen springa och vänta en hel DAG!


Helt slut vi 23-tiden va jag redo att hoppa isäng, då vaknar Sebbe och vill ABSOLUT inte sova mer, tog nog ungefär 3 timmar innan jag fick han att somna, så vid 2:20 kolla jag på klockan sista gången innan jag somnade. Vid 5-tiden imorse står Cecilia och puttar på mig och frågar vad hon skall ha på sig till skolan idag, ber henne gå och lägga sig igen men icke hon gav sig inte så sedan dess har alla varit vakna.. Känner att jag har en sprängande huvudvärk och hoppas verkligen att denna dagen blir bättre!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards