Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Wallström - 30 mars 2009 16:28

Ja  CITTRA SPOT - dessa lampor va det vi fick utav mamsen igår, vi sparade in 660kr på det! Tur att man har en snäll mamma...

Av Wallström - 30 mars 2009 13:54

30 mars - 5 april


KÄRLEK

Nu bör du få det romantiskt. Har du redan en vän så bör ni ha det bra. Men är du fri så se fram emot ett spännande möte. Den raraste av kärlekar vill vara din bästa vän.

ARBETE/HÄLSA

Arbetet kan kännas tungt just nu, men när du närmar dig veckans slut så kan du få höra lovord om ditt sunda och positiva sätt. Du är en härlig själv med stark livskraft.

EKONOMI 

Nu bör du vara optimistisk och verkligen tro på att du har den bästa ekonomi som går att få. Veckan kan ge dig vinst i spel och stjärnorna tror mest på vinst med Lotto.


Lyckotal: 2, 8, 13, 28, 33, 34, 43
Bästa lyckotal: 13

Av Wallström - 30 mars 2009 12:12

Radiotjänst och elen är nu uppsagda också, elen gick smidigt och lätt, men radiotjänst va svårare. Där skulle man uppge allt ny adress och nya sambons namn och diverse. Men ordnat är det ialla all. SKÖNT, slipper man tänka på dessa.

Är det dagis och sådana saker kvar nu då...kommer på mer och mer efterhand hela tiden sedan tror jag. Som tur är e jag nu ute i God tid, just för att allt skall gå så lätt som möjligt och för att slippa massa extra onödiga kostnader efter att man flyttat härifrån!


Nu skall jag alldeles strax dra mig ut på en långpromenad, skall ju hämta Cilla vid skolan så väljer att gå en runda 40 min innan, så blir det ca 1½timma iaf!

Av Wallström - 30 mars 2009 11:51

Hemförsäkringen är avklarad och går ut lagom tills jag flyttar ut, men HERREGUD va envisa dem är, han ifrågasatte ihärdigt varför jag skulle säga upp den! P.g.a av flytt, men ja du behöver ju en dit du flyttar med. Men nä det behöver jag inte, jag flyttar ihop med min sambo och han har redan försäkring! Ja men vi T.H är bättre!

Herregud!!

Jag flyttar in hos nån, jag tänker ju inte KRÄVA att han skall byta hemförsäkring! Men iaf tillslut så gick det ju bra! Bara att kasta sig in i nästa telefonkö...

Av Wallström - 30 mars 2009 08:35

45 minuters uppfriskande morgonpromenad blev det idag, hade velat tagit en stund till men näsan rann som en öppen kran och pappersnäsdukarna tog slut, så det va bara att bege sig hemåt. Skall fylla på fickorna med massa paket av näsdukar, behövs verkligen!

Idag skall jag ringa runt och säga upp massa grejer som elen och tv-licensen och sådana grejer så man får gjort sånt så man slipper stå med massa extrakostnader på sånt i slutet.

Skall sitta och skriva ned allt som behöver göras så man inte glömmer nåt, jag har en tendens att alltid göra det. Nu är det bara 2½månad kvar sedan har man lämnat u-a för gott denna gången förhoppningsvis..skrattar..Eller så kanske man flyttar tillbaka redan till hösten, vem vet?!?!

Nä det blir nog bra, men lite nervöst känns det..




Av Wallström - 30 mars 2009 07:28

Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2: - 1,2kg

Vecka 3: - 0,9kg

Vecka 4: - 0,6kg

Vecka 5: - 1,9kg

Vecka 6: - 2,3kg   (måndag)

Vecka 6: - 0,3kg   (onsdag)

Vecka 7: - 1,9kg   (måndag)             - 8 cm i midjan

Vecka 8:

Vecka 9:

Vecka 10:



SAMMANLAGT: 11,7kg



DELMÅL 1:                    BELÖNING:      


18 MARS -5KG               4 NYA KLÄDESPLAGG           -5kg KLAR 11 MARS!!!


DELMÅL 2:                   

1 APRIL -10KG               FRISÖREN                            -10kg klar 30 MARS!!!


DELMÅL 3:

15 April -13kg                NYA JEANS


DELMÅL 4:

13 MAJ -16kg                NYA BADKLÄDER


DELMÅL 5:

24 JUNI -19kg


DELMÅL 6:

29 JULI -22KG            

Av Wallström - 30 mars 2009 07:19

Blir måndag denna veckan också då onsdag inte kommer funka för mig, och jag har nog vart riktigt aktiv denna veckan, GI - metoden PLUS MYCKET MOTION verkar funka för mig :-)  Vågen pekar 1,9kg ned idag, trodde verkligen inte att det skulle vara så mkt, men jag är otroligt glad måste jag säga, och det har ju märkts på kläderna. Mina älskligsjeans kan jag dra upp utan att knäppa upp knappen och dragkedjan, så dem har jag bara hemma med skärp hemma, skärpet har jag hoppat in ett hål. Skall bli spännande att se hur många cm det skiljer i midjan kommer att lägga in cm i invägningslistan efter varje stort delmål..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards