Mitt Liv Som Fru Wallström..

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Lördag..

Av Wallström - 29 mars 2009 18:47

Jag vaknade såklart innan 8, och kunde bara inte somna om. Så gick upp och plockade lite sen kvällen innan och lät Kalle sova tills klockan var 9:30, tyckte han behövde det!

Vi 12 tiden åkte vi på loppis, köpte dock bara 1 spel till Cecilia, helt nytt och inplastat, HUR MYCKET ÄR KLOCKAN? Ett bra och lärorikt spel, hon håller ju just nu förfullt på att lära sig klockan så passade perfekt.

Sedan åkte vi och storhandlade, passar på när man har tillgånge till bilen, annars får man ju springa som en tok och bära på dagarna. Åkte hem och fixade mat, blev Kalles mumsiga UNGSBAKADE LAX med potatis och örtagårdssås, bara smälte i munnen, va otroligt gott.. Under middagen ringde mamma och frågade om vi hade lust att komma upp och hjälpa dem att bära lite möbler, dem skulle ha auktion idag söndag. Så javisst efter maten åkte vi upp och bärde MASSA möbler, en stor lastbil helt fullsmockad...men vi han hem lagom till Robinson!


Som tack för hjälpen fick jag en skitfräck blomsterpedistal för plats med 3 blommor, den va gigantisk, men läcker. Plus en ljusstake från 50 talet, jättetuff, hann tyvärr inte ta bilder då dem åkte med Kalle hem i bilen idag, men kanske nästa vecka när vi är där!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wallström - 10 januari 2014 16:12

  Kommer nog göra sig bra över köksön :)     Har letat som en galning efter en snygg lampa till köket, vi behöver en över den nya köksön, och ÄNTLIGEN hittade jag en som jag tyckte va snygg. Passade då även på att beställa med ett par enkl...

Av Wallström - 10 januari 2014 10:03


  Vår micro har vart trasig sedan början av december tror jag det är om inte ännu längre, och man blir sjukt desperat efter en när man inte har nån. Vi hittade en ny vi ville ha redan i december men när vi skulle köpa den fanns den inte i lager o...

Av Wallström - 10 januari 2014 09:42

Ja nu är jag lite sugen på att åka igen, och efter att jag och K pratat igår om vad vi skall köpa till Sebbe i födelsedagspresent, (fyller 9 år 21:e feb) så kom jag på den briljanta ideen att vi myser till det lite med en Ullaredstur..ler..och Kalle ...

Av Wallström - 7 januari 2014 06:45

Ja vi köpte ju ny soffa för ca 1½ år år sedan, och har dels redan tröttnat på den, sedan passar den inte riktigt in såsom vi vill ha den och sen är komforten INTE alls detsamma som när vi köpte den. Sedan har vi ju en brun soffa från Mio i källaren s...

Av Wallström - 6 januari 2014 06:42


Aniston ja det är min mans s.k fri kort..skrattar.. så nu när han vart så gullig och tagit hand om oss sjuklingar fixade jag fram 2 filmer med henne som vi kunde glo på. Dock var vi nog eniga om att det är inga höjdar rullar hon är med i den kvinnan,...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards