Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Wallström - 7 november 2009 23:45

   



Frukost:

1 kopp the, 1 skål gröt med hallonsylt, 2 ägg & kaviar mackor


Mellis:

1 kopp the


Lunch:

kebabröra med sallad


Middag:

Skink & Broccolipaj med sallad, gurka, tomat


Kvällsmys:

1 glas julmust + 1 blåbärsmuffins



Träning:

Ingen, men har knapp suttit på hela dagen då vi bärt möbler, rivit tapeter, satt upp hyllor, städat hela huset så lite nytta har man iaf gjort:-)

Av Wallström - 7 november 2009 06:12

Kul, vaknade vid 4:50 idag och hostade så gick upp och vandrade och hostade lite, meningslöst att gå tillbaka till sängen efter det för jag somnar inte om..
Väntar på att det skall bli lite ljusare ute så skall jag ta med Ludde ut på en promenad, men just nu är det så mörkt att man knappt ser nåt alls så.. just här finns det belysningen, men inte när man kommer en bit bort..


Idag kommer det grejas mycket med nya matsalsrummet kom vi överrens om, Kalle hade ju slagit i armen igår så jag hoppas den är bättre idag, annars får han titta på och peka vad jag skall göra..ler..
Vi sa det igår att vi skall försöka lägga på ett kol så rummen nere är klara innan jul iaf, kan ju va kul att det ser någorlunda ut någonstans!


Jag har nästan helt städat ur rummet iaf (är ju cecilias gamla) och fick slängt 1½ säck med gamla böcker, pennor, teckningar, halva spel, gamla leksaker m.m Så blev inte mycket kvar förutom alla ton med Barbie plus tillbehör, vilket är det som leks med. Men så tur det snart är jul då:-)

Så det blir ett lass till tippen idag igen (ovanligt) med några säckar plus en gammal sängavel till en dubbelsäng som är ivägen ÖVER ALLT. Kalle sa igår hur nöjd han var över mig som kastade så mycket grejer, jag har alltid varit av typen att :- Den måste vi spara, kan va bra att ha..  Men som tur har jag ändrat mig och det gör Kalle överlycklig..skrattar..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards