Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Wallström - 23 november 2009 06:49

25 min promenad med Ludde, var riktigt skönt ute idag eller ja det har det ju i stort sett vart hela helgen, i lördags när vi åkte in till stan så konstatera vi att det var vår i November, solen sken och det var 12+ grader!


Igår målade vi och fixade hela dagen så nu är ett rum istort sett klart uppe "allrummet" vi skall bara få upp möblerna dit idag så är rummen  nere tomma sedan så skall vi fortsätta med dem denna veckan, blev riktigt mysigt där uppe nu, satte faktiskt upp julstjärnan när jag ändå putsade fönstren och hängde upp gardinerna, men den skall dock INTE tändas förrens nästa på söndag!
I veckan skall dörren till hallen slås igen igen och då skall jag tapetsera klart hallen, hallen är så viktig att den blir klar då det är den alla ser först av allt..


Håller på att måla 2 stycken byråar som vi skall ha där, skohyllorna är redan klara så, blir nog bra när det är klart..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards