Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Wallström - 20 november 2009 07:44

 Idag var det riktigt mörkt och trist, har ju vart rena stormen ute inatt. Jag var vaken mellan 1-4 inatt sedan somnade jag om, jag möblerade om möblerna i rummet så jag skulle knöka in mer för jag vill verkligen ha klart vardagsrummet i helgen så då måste det vara helt tomt. Sedan somnade jag om, vaknade till av en hejdå puss från kalle vid 5-tiden och somnade sedan om igen till klockan ringde vid 6!


Nu har jag dragit fram gardiner och sådant som skall upp nästa vecka/första advent så dem kommer hinnas tvättas och strykas, låg ju längst in i garderoben så lika bra att få fram det innan vi stuvar in mer grejer där..


Imorgon skall vi åka in och få tag i tapeter och färg så skall jag komma igång med det, röd färg till källaren, petrol upp och grå till vardagsrummet, hoppas vi hittar det nu så att det bara kan smälla till så det mesta blir klart!


Nä nu skall jag följa cillis till skolan!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards