Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Wallström - 24 november 2009 08:12

Jäklars vilken morgon det blev, jag somnade strax efter 5 nån gång imorse, sedan ringde klockan vid 6 och på nåt sätt hade jag nog stängt av den och vaknade upp igen vid 7:40 och Cecilia börjar klockan 8! Ja det blev en rejäl rush här kan man säga, men vi hann precis till det att det ringde in..


MEN NU har jag en JÄVELUSISK HUVUDVÄRK, känns som om huvudet skall sprängas i små små bitar sakta men säkert..

CSI

Av Wallström - 24 november 2009 03:16

Sova gick ju inte så måste ju fördriva tiden på nåt sätt, så kikar på ett avsnitt CSI vegas, brukar inte följa dessa men nu så när jag ändå inte har nåt att göra kan jag ju lika gärna kika på ett. Kan bara säga att detta avsnittet började INTE ALLS mysigt..


  

Av Wallström - 24 november 2009 02:39

En orolig natt inatt, har mycket tankar som spökar i huvudet just nu så kan verkligen inte sova, är trött så det känns som det blöder ur ögonen, men det vill sig inte..

Har knappt fått gjort ett skit idag eller igår blir det ju egentligen, bara suttit i telefon och ringt runt, runt, runt i en massa elaka jäkla ärenden. Sedan kom Cecilia och hennes kompis vid 17 tiden så då har jag suttit och spelat sällskaps spel med dem och Sebbe. Kalle har inte vart hemma på hela kvällen då han hade massa grejer att uträtta, som inte direkt gick som vi ville!


Idag skall jag försöka ge mig själv en kick där bak, men det är svårt ibland när massa grejer går imot en, jag började ju bra igår morse tills vi fick en del tråkiga besked, tappade sugen både jag och kalle då så det känns som jag måste försöka få igång oss igen..


Sedan så fick ja pratat med min väninna om hur det var med dem alla och lilla killen som ännu inte fått något namn, och det piggade ju upp en hel del, hon lät så lycklig så jag blev glad i hela kroppen. Hoppas man kan få träffa den lille krabaten snart:-)


Tittar på Kalle och sebbe dem ligger brevid varandra, ligger precis likadant och snarkar lika högt båda två, Sebastian väntade hela kvällen på K igår och ville inte sova förrens han hade kommit hem, så han fick somna  hos oss när K kommit hem. Önskar jag kunde sova just nu jag med, skall nog krypa ned igen och göra ett nytt desperat försök!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards