Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Wallström - 22 november 2009 06:04

Har vart vaken i 2 timmar nu, uttråkad kan man säga. vill hitta på nåt men vill inte väcka övriga familjen tidigt en söndagsmorgon, räcker ju med mig som inte kan sova!


Igår påbörjade jag projekt börja måla om möbler, som jag vill fortsätta med idag.

2 skohyllor i valnöt som skall bli vita  och 2 byråar som skall bli vita..alltid kul att förnya liteGlad

Av Wallström - 22 november 2009 04:50

Lördagen bara sprung iväg! Efter att mannen som skulle få ut den gamla pannan och tanken i källaren hade åkt fixade vi oss i ordning och åkte upp och lämnade barnen hos K's föräldrar.

Sedan drog vi vidare in till Mariestad och jag tror vi har sprungit i varenda affär som finns... Och shoppat har vi gjort, färg , tapeter, gardiner, ljus, brödkorg, och ja en massa smått och gott:-)


  


Hem och lämnade allt innan vi for upp igen till Kalles föräldrar för att hämta barnen, och där stod maten och väntade framdukad på oss, här snackar vi lyx, så mumsigt!

När vi kom hem försökte vi måla och hinna med så mycket som möjligt innan Robinson Karibien började för då bänkade vi oss framför tv:n :-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards