Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Wallström - 8 november 2009 23:45

     


Frukost:

1 kopp the, 1 skål gröt med hallonsylt, kaviar mackor


Mellis:

1 kopp the


Lunch:

Fruktfat med chokladdopp


Middag:

Skink & Broccolipaj med sallad, gurka, tomat


Kvällsmat:

1 skål flingor med bär & mjölk


TRÄNING:

60 min promenad 2*30
Sedan massa husarbete

Av Wallström - 8 november 2009 08:09

Ja Kalle vaknade vid 6:30 och då drog vi igång en film, men han somnade igen efter en stund så jag har legat och kollat själv, det blev:


  


FLICKVÄNNER FRÅN FÖRR - MATTHEW McCONAUGHEY & JENNIFER GARNER
"Den världsberömda modefotografen Colin Mead är sinnebilden för en playboy. Han är snygg, självsäker och framgångsrik, framför allt när det gäller kvinnor. Han lever livets glada dagar och låter sig inte snärjas av någon. Colin verkar ha precis allt han önskar sig, allt utom kärlek. Men å andra sidan är kärlek inte något som Colin saknar eftersom han inte tror på kärleken. Faktum är att han ägnat hela sitt liv åt att hålla sig så långt som möjligt ifrån allt som påminner om kärlek. Men allt förändras då Colin återvänder till sitt föräldrahem när hans yngre bror ska gifta sig. Plötsligt ställs han öga mot öga med det förflutna. Och med en rad före detta flickvänner…"



Den var lite rolig faktiskt:-)
Nä nu är det dags för att fixa en god frukost!

Av Wallström - 8 november 2009 05:28

Ja dagen bara sprang iväg igår, vi grejade hela dagen, Cecilias gamla rum är nu helt utrensat och städat och tapeterna där inne är rivna. Cecilias rum är i stort sett klart förutom nya gardiner som jag ännu inte fått köpt!
Även Cecilias garderob är klar, skall bara ha upp en golvist som går mellan garderoben och rummet. (bilder kommer senare idag) Ja så nu börjar det hända lite saker här..


När vi var klara med allt var klockan 17:30 så bara då att kasta sig iväg & handla och sedan upp till svägerskan och fika, där syndade jag stort med 1 muffins och julmust, barnen lekte och hade kul så inget fruktfat med chokladfundue idag heller, men nu är iaf allt köpt till det. Får se om vi kan mysa till det med lite sådant idag kanske:-)


Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, om Kalle vill börja riva väggen eller om vi skall vänta med det tills nästa helg, beroende på hur hans arm mår!
Idag skall vi kolla på ett badkar, hoppas att vi hittar ett så det kan bli klart på badrummet med:-)


Och ja jag är som vanligt uppe med tuppen, känns som jag har en inställd klocka, idag vaknade jag exakt 04:45, trist som fasiken är det, men kan verkligen inte sova!! Förkylningen har vart så där inatt , hostar som tusan fortfarande, näsan rinner som en öppen kran och ögonen varar..suck..men iövrigt är det ganska ok:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards